1,98 mln widzów „Barw szczęścia”. TVP2 zdecydowanym liderem

„Barwy szczęścia” w sezonie 2020/2021 śledziło 1,98 mln osób. Serial dał Dwójce pozycję zdecydowanego lidera rynku telewizyjnego w 4+ i drugie miejsce w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 121,23 mln zł - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

MK
MK
Udostępnij artykuł:
1,98 mln widzów „Barw szczęścia”. TVP2 zdecydowanym liderem
„Barwy szczęścia”; fot. Artrama

Średnia widownia „Barw szczęścia” w okresie od 1 września 2020 roku do 11 czerwca 2021 roku wyniosła 1,98 mln osób. Przełożyło się to na 13,91 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 11,41 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz również 11,41 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualenemedia.pl. Serial na antenie TVP2 emitowany był od poniedziałku do piątku o godz. 20.10.

Najchętniej oglądany odcinek obyczajowej produkcji wyemitowano 9 lutego br. Przed telewizorami zgromadził 2,57 mln oglądających.

grafika

TVP2 w czasie emisji „Barw szczęścia” była zdecydowanym liderem w rynku telewizyjnym. Drugie miejsce w tym czasie należało do TVN, nadającego gł. „Na Wspólnej”, co przełożyło się na 9,15 proc. udziału. Dalej uplasowały się: TVP1 („Alarm!”; 8,83 proc. udziału) i Polsat (gł. filmy fabularne, „Ninja Warrior Polska”, „Nasz nowy dom”, „Taniec z Gwiazdami” i „Twoja twarz brzmi znajomo”; 7,16 proc.).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/m-jak-milosc-ogladalo-prawie-4-mln-widzow-tvp2-zarobila-126-44-mln-zl-z-reklam,7170179464403073a ##

Również wśród widzów w grupie 16-59 Dwójka była liderem. Z kolei w grupie 16-49 stacja uplasowała się tuż za TVN.

grafika

Wpływy reklamowe wokół premierowych odcinków serialu pokazanych w sezonie 2020/2021 wyniosły 113,07 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/na-dobre-i-na-zle-tvp2-2020-2021-obsada-wyniki-ogladalnosci,7170175762982529a ##

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy prezes Telewizji WTK. Będzie przebudowa firmy

Nowy prezes Telewizji WTK. Będzie przebudowa firmy

Za nami finał "Czarnej śmierci". Ilu widzów miał serial TVP1?

Za nami finał "Czarnej śmierci". Ilu widzów miał serial TVP1?

Były menadżer TVN nie jest już prezesem serwisu streamingowego

Były menadżer TVN nie jest już prezesem serwisu streamingowego

Heart & Brain będzie obsługiwać reklamowo Telewizję Polsat

Heart & Brain będzie obsługiwać reklamowo Telewizję Polsat

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

TVP1 pokaże kulisy kultowych seriali

TVP1 pokaże kulisy kultowych seriali