1,98 mln widzów „Barw szczęścia”. TVP2 zdecydowanym liderem

„Barwy szczęścia” w sezonie 2020/2021 śledziło 1,98 mln osób. Serial dał Dwójce pozycję zdecydowanego lidera rynku telewizyjnego w 4+ i drugie miejsce w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 121,23 mln zł - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

MK
MK
Udostępnij artykuł:
1,98 mln widzów „Barw szczęścia”. TVP2 zdecydowanym liderem
„Barwy szczęścia”; fot. Artrama

Średnia widownia „Barw szczęścia” w okresie od 1 września 2020 roku do 11 czerwca 2021 roku wyniosła 1,98 mln osób. Przełożyło się to na 13,91 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 11,41 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz również 11,41 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualenemedia.pl. Serial na antenie TVP2 emitowany był od poniedziałku do piątku o godz. 20.10.

Najchętniej oglądany odcinek obyczajowej produkcji wyemitowano 9 lutego br. Przed telewizorami zgromadził 2,57 mln oglądających.

grafika

TVP2 w czasie emisji „Barw szczęścia” była zdecydowanym liderem w rynku telewizyjnym. Drugie miejsce w tym czasie należało do TVN, nadającego gł. „Na Wspólnej”, co przełożyło się na 9,15 proc. udziału. Dalej uplasowały się: TVP1 („Alarm!”; 8,83 proc. udziału) i Polsat (gł. filmy fabularne, „Ninja Warrior Polska”, „Nasz nowy dom”, „Taniec z Gwiazdami” i „Twoja twarz brzmi znajomo”; 7,16 proc.).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/m-jak-milosc-ogladalo-prawie-4-mln-widzow-tvp2-zarobila-126-44-mln-zl-z-reklam,7170179464403073a ##

Również wśród widzów w grupie 16-59 Dwójka była liderem. Z kolei w grupie 16-49 stacja uplasowała się tuż za TVN.

grafika

Wpływy reklamowe wokół premierowych odcinków serialu pokazanych w sezonie 2020/2021 wyniosły 113,07 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/na-dobre-i-na-zle-tvp2-2020-2021-obsada-wyniki-ogladalnosci,7170175762982529a ##

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Szefowa social mediów odchodzi z Kanału Zero

Szefowa social mediów odchodzi z Kanału Zero