SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

"Barwy szczęścia" wygrały z konkurencją i zarobiły 30 mln zł

Nadawane w TVP2 "Barwy szczęścia" oglądało w kończącym się sezonie telewizyjnym średnio 3,37 mln widzów, co dało serialowi pozycję lidera swojego pasma. Produkcja zapewniła stacji cennikowe wpływy reklamowe w wysokości prawie 30 mln zł.

Nadawany w środowe i czwartkowe wieczory w TVP2 serial "Barwy szczęścia" od końca września ubiegłego roku do połowy czerwca obecnego roku oglądało średnio 3,37 mln widzów - wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl. Produkcja zapewniła stacji udziały w rynku w wysokości 22,38 proc., natomiast w komercyjnej grupie wiekowej 16-49 - 21,14 proc.


Wszyscy 16-49
Miesiąc AMR SHR % SHR %
Wrzesień 2007 5 625 286 35,43% 33,71%
Październik 2007 3 249 082 20,72% 19,17%
Listopad 2007 3 187 084 19,86% 18,51%
Grudzień 2007 3 177 829 20,41% 19,39%
Styczeń 2008 3 393 352 21,57% 20,35%
Luty 2008 3 633 056 23,09% 21,39%
Marzec 2008 3 574 319 23,16% 21,66%
Kwiecień 2008 3 457 496 24,11% 23,27%
Maj 2008 3 128 374 23,43% 22,87%
Czerwiec 2008 3 157 479 24,46% 23,59%
średnia 3 368 365 22,38% 21,14%


TVP2 w porze emisji "Barw szczęścia" gromadziła przed telewizorami najwięcej osób, nieznacznie wyprzedzając TVN (średnio 3,24 mln widzów) i TVP2 (3,03 mln widzów) natomiast wyraźnie - Polsat, który oglądało wtedy przeciętnie 2,4 mln widzów.

Stacja AMR AMR % SHR %
TVP2 - Barwy szczęścia 3 368 365 9,38% 22,38%
TVN 3 240 084 9,02% 21,53%
TVP1 3 029 487 8,44% 20,13%
Polsat 2 396 891 6,67% 15,93%


"Barwy szczęścia" oglądały głównie kobiety, osoby po 45 roku życia oraz mieszkańcy wsi i średnich miast.



ADH % AFF
Płeć Mężczyźni 34,46% 72

Kobiety 65,54% 126
Wiek 4- 9 3,21% 52

10- 15 4,96% 65

16 - 19 3,32% 53

20 - 24 3,44% 39

25 - 29 4,72% 56

30 - 34 7,43% 96

35 - 39 5,77% 87

40 - 44 6,30% 95

45 - 49 8,24% 105

50 - 54 10,17% 124

55 - 59 11,08% 156

60+ 31,35% 172
Wlk.miasta Wieś 46,25% 120

< 50 tys. 20,92% 88

50-100 tys. 9,65% 108

100-200 tys. 6,50% 81

> 200 tys. 16,67% 80
Zawód Top management 5,51% 67

Pracownicy szczebla średniego 13,23% 101

Pracownicy fizyczni i rolnicy 17,58% 90

Emeryci 41,76% 161

Inne 21,92% 66
Wykształcenie Podstawowe 48,27% 108

Średnie 31,31% 104

Wyższe 12,25% 106

Inne 8,17% 59


W ciągu całego kończącego się sezonu telewizyjnego TVP2 zarobiła cennikowo dzięki reklamom emitowanym przy serialu 29,59 mln zł. Wiosną obecnego roku wpływy reklamowe zapewniane przez "Barwy szczęścia" były zdecydowanie wyższe niż te z jesieni ubiegłego roku.

Miesiąc Cennikowe wpływy

z reklam w zł
Wrzesień 2007 222 300
Październik 2007 2 083 205
Listopad 2007 2 374 810
Grudzień 2007 2 319 290
Styczeń 2008 2 733 315
Luty 2008 2 870 300
Marzec 2008 4 560 200
Kwiecień 2008 3 790 165
Maj 2008 4 802 105
Czerwiec 2008 3 831 460
Suma 29 587 150
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: "Barwy szczęścia" wygrały z konkurencją i zarobiły 30 mln zł

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl