SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Barwy szczęścia” hitem TVP2. Serial zarobił 126,18 mln zł z reklam

Serial „Barwy szczęścia” w sezonie 2016/2017 śledziło 3,30 mln osób. Produkcja straciła 180 tys. widzów względem poprzedniego sezonu, ale i tak dała Dwójce pozycję zdecydowanego lidera rynku telewizyjnego. Wpływy z reklam wyniosły 126,18 mln zł.

Article

Średnia widownia „Barw szczęścia” w okresie od 22 sierpnia 2016 roku do 9 czerwca 2017 roku wyniosła 3,30 mln osób. Przełożyło się to na 21,35 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 15,46 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 17,66 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualenemedia.pl. Serial na antenie TVP2 emitowany był od poniedziałku do piątku o godz. 20.05.

Najchętniej oglądany odcinek obyczajowej produkcji wyemitowano 6 grudnia ub.r. Przed telewizorami zgromadził on 4,12 mln oglądających.

W poprzednim sezonie „Barwy szczęścia” oglądało o 180 tys. widzów więcej. W okresie od 31 sierpnia 2015 roku do 9 czerwca 2016 roku serial śledziło średnio 3,48 mln widzów przy udziale na poziomie 22,47 proc. w 4+ i 15,86 proc. w 16-49.

TVP2 w czasie emisji „Barw szczęścia” była zdecydowanym liderem w rynku telewizyjnym. Drugie miejsce w tym czasie należało do telewizji TVN, nadającej „Uwagę!” i „Na Wspólnej”, co przełożyło się na 12,89 proc. udziału. Dalej uplasowały się: TVP1 (gł. „Prognoza pogody” i początki różnych programów; 8,98 proc.) i Polsat (gł. filmy fabularne, „Hell’s Kitchen”, „Idol”, „Świat według Kiepskich”, „Nasz nowy dom” i „Taniec z Gwiazdami”; 8,82 proc. udziału).

Również wśród widzów w grupie 16-59 Dwójka była liderem. W grupie 16-49 stacja ta uplasowała się tuż za TVN.

Wpływy reklamowe z 203 premierowych odcinków serialu pokazanych w sezonie 2016/2017 wyniosły 126,18 mln zł. W analogicznym okresie rok wcześniej, kiedy to sezon liczył 167 odcinków, były one niemal o połowę niższe - uplasowały się na poziomie 77,60 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

- W tym sezonie zdecydowaliśmy się na duże zmiany obsadowe i wątkowe w „Barwach szczęścia”, które - jak widać po wynikach oglądalności - przypadły widzom do gustu - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Tadeusz Lampka, producent serialu. - Nasz serial od 10 lat utrzymuje pozycję lidera, zwiększając dystans w stosunku do konkurencji. Niezmiernie cieszymy się z zaufania, jakim codziennie obdarzają nas widzowie - dodaje.

Dowiedzieliśmy się, że nowe odcinki „Barw szczęścia” na antenie TVP2 będzie można oglądać od 21 sierpnia 2017 roku. - Obecnie pracujemy nad nowymi odcinkami, które wystartują w TVP2 już pod koniec sierpnia - informuje nas Lampka.

Portal Wirtualnemedia.pl jako pierwszy prezentuje również pierwszy oficjalny zwiastun nowego sezonu serialu.

Udział Dwójki w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w maju br. wyniósł 7,72 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Barwy szczęścia” hitem TVP2. Serial zarobił 126,18 mln zł z reklam

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
telewidz
"- W tym sezonie zdecydowaliśmy się na duże zmiany obsadowe i wątkowe w „Barwach szczęścia”, które - jak widać po wynikach oglądalności - przypadły widzom do gustu - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Tadeusz Lampka, producent serialu." No właśnie nie wiem czy przypadły widzom do gustu skoro oglądalność spadła o 180 tys.
11 10
odpowiedź
User
s12
Ten serial jest za często emitowany, powinien być max 3 razy w tygodniu bo już się zaczyna nudzić, co za dużo to nie zdrowo.
12 10
odpowiedź
User
jurek
no przecież Nielsen zaniża wyniki...
10 9
odpowiedź
User
S
Zdecydowanie lepiej niż Na Wspólnej...
13 10
odpowiedź
User
Natii25D
Na Wspólnej są lepsze fajnie że leci wakacje a barwy szczęścia nuda
11 12
odpowiedź