SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Batony Bakalland BA! reklamowane jako „pełne natury” (wideo)

Ruszyła kampania reklamująca batony bakaliowo-zbożowe Bakalland BA! Akcję, promującą m.in. nową linię tych produktów, przygotowały firmy marketingowe LiquidThread, Starcom i Haka Films.

Reklamy z kampanii informują o zmienionym składzie batonów Bakalland BA! oraz wprowadzeniu ich nowej linii - bez dodatku cukru (obejmującej trzy warianty smakowe: kokos & chia, truskawka & quinoa, wiśnia & amarantus). Akcja, realizowana pod hasłem „Pełen natury!”, podkreśla, że wszystkie batony Bakalland BA! mają zmienioną recepturę, z której usunięto tłuszcze utwardzone i syrop glukozowy

Kampania jest realizowana w telewizji (billboardy sponsorskie), internecie (m.in. w social media), kinach oraz na outdoorze.

Za strategię, kreację i realizację kampanii odpowiada LiquidThread. Spoty (wyreżyserował duet Kijek&Adamski) wyprodukował dom produkcyjny Haka Films. Strategią komunikacji, planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.

Dołącz do dyskusji: Batony Bakalland BA! reklamowane jako „pełne natury” (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
jak
Super. Tylko ciekawe, że te bezcukrowe w promocji w Tesco kosztują prawie 2 PLN a z cukrem 1,30.
odpowiedź