Nowy projekt Bauer Media Outdoor Poland. Kampanie na ekranach w 212 autobusach

Bauer Media Outdoor Poland, jako pierwszy wydawca reklamy zewnętrznej, uruchamia emisję kampanii programmatic na ekranach LCD City Transport. Nośniki są zlokalizowane w autobusach komunikacji miejskiej. Ekrany znajdują się w ofercie Programmatic DOOH.

Kinga Walczyk
Kinga Walczyk
Udostępnij artykuł:
Nowy projekt Bauer Media Outdoor Poland. Kampanie na ekranach w 212 autobusach
fot. materiały prasowe

Projekt jest realizowany we współpracy z firmą BusWiFi, właścicielem i operatorem sieci ekranów digital signage w transporcie publicznym. 

Nowa cyfrowa powierzchnia reklamowa LCD City Transport, udostępniona przez Bauer Media Outdoor Poland od lipca, obejmuje 304 ekrany zamontowane w 212 autobusach, kursujących w dużych miastach w Polsce – Poznaniu, Wrocławiu, Katowicach i Kielcach.

– Integracja ekranów w autobusach z naszym ekosystemem programmatic DOOH to naturalny krok w rozwoju oferty Bauer Media Outdoor Poland. Naszym celem jest być tam, gdzie są nasi odbiorcy – w ruchu, w mieście, w codziennym życiu. Dzięki temu wspieramy marki w budowaniu spójnych kampanii na całej trasie użytkownika – od domu, przez miasto, po galerię handlową – mówi Ewa Sadowska, head of product w Bauer Media Outdoor Poland.

Dzięki połączeniu z Broadsign Reach, ekrany LCD City Transport są dostępne przez najpopularniejsze platformy DSPs, takie jak: DV360, Adform, The Trade Desk, OutMoove, Splicky, i wiele innych. Reklamodawcy zyskują tym samym możliwość prowadzenia kampanii always-on, wykorzystujących real-time optymalizację i targetowanie oparte na danych – od mobilności, przez natężenie ruchu, po warunki pogodowe.

– W BusWiFi od zawsze stawiamy na odwagę w przecieraniu szlaków i wdrażaniu innowacji, które rewolucjonizują rynek. Jesteśmy dumni, że jako pierwsi w Polsce wprowadzamy tak zaawansowane rozwiązania, które łączą reklamę z autentyczną wartością dla pasażerów transportu publicznego – podkreśla Wojciech Kulesza, Co-CEO BusWiFi. 

– Współpraca z takimi liderami jak Bauer Media Outdoor Poland, którzy również stawiają na odważny i dynamiczny rozwój, jest dla nas potwierdzeniem, że idziemy w dobrym kierunku. To milowy krok w stronę w pełni zautomatyzowanego programmatic DOOH w autobusach – rozwiązania, które oferuje niezrównaną elastyczność, skalę i dane w czasie rzeczywistym, zmieniając oblicze reklamy w transporcie publicznym w Polsce – dodaje.

Dzięki tej integracji, Bauer Media Outdoor Poland posiada w swojej ofercie ponad 1000 cyfrowych ekranów obsługiwanych w modelu programmatic – w przestrzeni miejskiej, centrach handlowych oraz na kluczowych trasach komunikacyjnych. Dodatkowo możliwe jest łączenie kampanii programmatic z retargetingiem mobilnym, co pozwala w pełni zintegrować świat offline z online w ramach jednej strategii mediowej. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

Wielka przeprowadzka "Królowej przetrwania". Programu nie będzie w TVN7

Wielka przeprowadzka "Królowej przetrwania". Programu nie będzie w TVN7