SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Bauer Media w Australii ma teraz 43 tytuły w portfolio. Prenumerata czasopism wzrosła o 60 proc.

Bauer Media i Pacific Magazines połączyły się i teraz niemiecki koncern ma w swojej ofercie aż 43 tytuły w Australii, m.in "Marie Claire" czy "InStyle". Firma poinformowała też, że w czasie pandemii koronawirusa liczba subskrypcji czasopism wzrosła o 60 proc.

Article

Bauer Media w Australii zaprezentował w czwartek swoje rozszerzone portfolio 43 tytułów. Stało się to po połączeniu w maju br. niemieckiej firmy z Pacific Magazines, wydawcą czasopism należącym do Seven West Media.

To oznacza, że oferta niemieckiego koncernu poszerzyła się o takie tytuły, jak np. "Marie Claire", "Better Homes Gardens", "InStyle", "Men's Health" i "Women's Health", "Who" (odpowiednik brytyjskiego "People").

Jak podkreśla Bauer Media, połączenie firm sprawiło, że niemieckie wydawnictwo dociera teraz =co miesiąc do 6,5 mln kobiet w Australii poprzez magazyny, strony internetowe i serwisy społecznościowe, a jego oferta obejmuje wszystkie filary życia kobiety - od mody, urody, przez dom, zdrowie i rozrywkę, stając się kluczowym graczem na rynku australijskim.

Dodanie takich marek, jak "Better Homes & Gardens", "Marie Claire", "New Idea", "Who" i "That's life!" do portfela Bauer Media oznacza, że ​​miesięczna liczba czytelników wynosi 6,8 mln (dane firmy Roy Morgan Single Source Australia).

"Docieramy do ponad połowy australijskich kobiet"

W kanałach cyfrowych do ponad 4,7 mln użytkowników Bauer Media doszło dodatkowe 3,1 mln., a liczba odwiedzin wynosi obecnie ponad 30,5 mln.

- Po integracji z Pacific Magazines, co miesiąc docieramy do ponad połowy australijskich kobiet dzięki naszemu rozszerzonemu portfolio marek. W wielu kluczowych kategoriach (druku, portali internetowych i społecznościowych) jesteśmy wiodącą firmą medialną dostarczającą zaufane i ukierunkowane treści - powiedział Brendon Hill, dyrektor generalny Bauer Media.

- Nasz większy zasięg i głębokie zrozumienie, w jaki sposób marki mogą skutecznie komunikować się z australijskimi kobietami, jest teraz potrzebne bardziej niż kiedykolwiek. Zmiany nastrojów i priorytetów wydatków skłaniają reklamodawców do ponownego przemyślenia swojego podejścia, a dzięki naszym ciągłym badaniom mamy unikalny wgląd w to, jak kobiety poruszają się po nowym świecie, aby pomóc w opracowaniu odpowiedniej strategii - dodał Hill.

Wzrosła liczba prenumerat czasopism

Niemiecki koncern poinformowała też, że liczba subskrypcji czasopism wydawanych w Australii wzrosła o ponad 60 proc. w ciągu ostatnich 30 dni w porównaniu z poprzednim miesiącem, co jego zdaniem pokazuje, że Australijczycy nadal silnie przywiązania są do drukowanych czasopism. W tym "Women's Weekly" odnotował wzrost prenumeraty o 97 proc., "Women's Day" - 81 proc., "Take 5" - 87 proc., a "Country Style" - 77 proc.

Również subskrypcje cyfrowe wzrosły o 30 proc. rok do roku, w tym "Elle" o 37 proc., a "Harper's Bazaar" o 97 proc.

Portal Now to Love odnotował wyjątkową widownię w wysokości 1,6 mln użytkowników, przy wzroście liczby odwiedzin stron o 86 proc. (17,2 mln osłon) rok do roku.

- W czasach niepewności ludzie wracają do tego, co znają i kochają, i dlatego byliśmy świadkami znacznego wzrostu liczby klientów korzystających z subskrypcji wielu naszych czasopism. Jeszcze bardziej cieszy fakt, że nowi subskrybenci inwestują również w dłuższej perspektywie, decydując się na roczne subskrypcje zamiast trzymiesięcznych - powiedział Andrew Cook, dyrektor ds. sprzedaży w Bauer Media.

Wzrost po zwolnieniach

- Coraz większa liczba odbiorców przenosi się do naszych czasopism w wersjach cyfrowych, a także portali internetowych, są też coraz bardziej zaangażowani w nasze treści w mediach społecznościowych. Myślący przyszłościowo reklamodawcy powinni to uznać za okazję do zaangażowania konsumentów za pomocą ukierunkowanych i trafnych komunikatów, które pomogą im dostosować się do tego, co może stać się nową normą w najbliższym czasie - dodał Cook.

Na początku maja Bauer zawiesił druk niektórych czasopism w Australii. - "Harper's Bazaar", "Australian Women's Weekly" i dwóch tytułów plotkarskich. Firma zwolniła też 140 pracowników.

"Wersje cyfrowe pism będą nadal się ukazywały, a decyzja o wznowieniu publikacji zostanie podjęta, gdy poprawi się sytuacja na rynku" - podał wówczas Bauer w oświadczeniu.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Bauer Media w Australii ma teraz 43 tytuły w portfolio. Prenumerata czasopism wzrosła o 60 proc.

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl