SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Bauer szykuje niemiecką wersję tygodnika „People”. Powstanie też polska edycja?

Wiosną 2015 roku na niemieckim rynku ma się pojawić lokalna edycja amerykańskiego magazynu „People”. Będzie konkurowała z „Bunte” i „Galą”.

Article

O planach wydawnictwa Bauer poinformował serwis Meedia.de. Niemiecka edycja „People” będzie przygotowywana na licencji Time Inc., część najbardziej atrakcyjnych materiałów z wersji amerykańskiej ma być przedrukowywana w wydaniu lokalnym.

Szefem niemieckiej redakcji „People” został Tom Junkersdorf, który wcześniej kierował pismem „Bravo”, przygotowywał też do wprowadzenia na rynek kilka innych tytułów Bauera. W ciągu najbliższych tygodni Junkersdorf ma skompletować zespół około 50 dziennikarzy.

W założeniach niemiecka odsłona „People” będzie konkurować w segmencie pism kolorowych z takimi tytułami jak „Bunte” Burdy, czy wydawanym przez G+J magazynem „Gala”.

Wirtualnemedia.pl zapytały polski oddział Grupy Bauer o to, czy istnieją plany wprowadzenia lokalnej wersji „People” także na nasz rynek. Jednak Maciej Brzozowski, rzecznik wydawnictwa, odmówił komentarza w tej sprawie.

„People” jest wydawany obecnie w USA w nakładzie ok. 3,5 mln egzemplarzy. Tytuł ukazuje się od 1974 r., niedawno z okazji 40-lecia wydał specjalny numer z dwiema wersjami okładki (więcej na ten temat).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Bauer szykuje niemiecką wersję tygodnika „People”. Powstanie też polska edycja?

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
olo
czyli zycie celebrytow ??? bo Gali w Polsce to raczej
nie kupuja, ani co czytac ani ogladac,chyba,ze zwrotow
wychodzi im co innego,he,he
odpowiedź
User
Erwu
Nie dźwignęli "Grazii" to tym bardziej nie poradzą sobie z "People". Na razie szczytem marzeń okazał się segment katolickich tabloidów.
odpowiedź