BCMFD dla Goodyear

Agencja BC MFD wygrała przetarg na obsługę public relations dla Goodyear

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Agencja BC MFD media communications wygrała przetarg na niestandardowe wsparcie PR launchu dwóch produktów z portfolio grupy Goodyear Dunlop Tires Polska sp. z o.o. - lidera polskiego rynku opon samochodowych.

Agencja będzie odpowiedzialna za stworzenie koncepcji kreatywnej obejmującej wprowadzenie na polski rynek dwóch nowych marek opon grupy Goodyear: Dunlop Sport Maxx oraz Goodyear HydraGrip

Do zadań agencji będzie należało kształtowanie wizerunku nowych produktów na rynku oraz działania z zakresu media relations, których celem jest dotarcie z informacją o nowych produktach do jak największej liczby odbiorców. Agencja wygrała przetarg koncepcją kreatywną opartą na zorganizowaniu eventów specjalnych, odpowiadających profilowi działalności grupy Goodyear. Do przetargu zaproszone zostały w sumie cztery agencje.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK