SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

BCMFD dla Goodyear

Agencja BC MFD wygrała przetarg na obsługę public relations dla Goodyear

Agencja BC MFD media communications wygrała przetarg na niestandardowe wsparcie PR launchu dwóch produktów z portfolio grupy Goodyear Dunlop Tires Polska sp. z o.o. - lidera polskiego rynku opon samochodowych.

Agencja będzie odpowiedzialna za stworzenie koncepcji kreatywnej obejmującej wprowadzenie na polski rynek dwóch nowych marek opon grupy Goodyear: Dunlop Sport Maxx oraz Goodyear HydraGrip

Do zadań agencji będzie należało kształtowanie wizerunku nowych produktów na rynku oraz działania z zakresu media relations, których celem jest dotarcie z informacją o nowych produktach do jak największej liczby odbiorców. Agencja wygrała przetarg koncepcją kreatywną opartą na zorganizowaniu eventów specjalnych, odpowiadających profilowi działalności grupy Goodyear. Do przetargu zaproszone zostały w sumie cztery agencje.
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: BCMFD dla Goodyear

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl