BCMFD media communications dla Światowego Dnia Serca we Wrocławiu

Polskie Towarzystwo Kardiologiczne po raz szósty zdecydowało się nawspółpracę przy organizacji Ogólnopolskich obchodów Światowego DniaSerca z agencją BCMFD media communications.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Agencja BCMFD będzie odpowiedzialna za kompleksowe przygotowaniecentralnych obchodów Światowego Dnia Serca, które odbędą się 27września 2009 r. na wrocławskim Rynku.

Agencja zajmie się m.in. organizacją tego wydarzenia,pozyskaniem sponsorów, patronów medialnych oraz działaniami mediarelations. Oprócz lekarzy kardiologów udział co roku w tym wielkimwydarzeniu plenerowym biorą artyści, dziennikarze, sportowcy. W tymdniu oferowane są przez sponsorów bezpłatne badania.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach