BE7 zajmie się wizerunkiem marki Cumulus

Producent odzieży outdoorowej Cumulus powierzył agencji strategiczno-kreatywnej BE7 przeprowadzenie procesu rebrandingu marki oraz działania w digitalu. Agencję wybrano w drodze przeglądu ofert.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
BE7 zajmie się wizerunkiem marki Cumulus

W ramach współpracy agencja opracowała strategię komunikacji marki, zajmuje się teraz przygotowaniem nowej identyfikacji wizualnej, w tym key visuala i layoutu strony internetowej.

Prace dla klienta prowadzi zespół pod nadzorem Pauliny Trędowskiej - strategy & development managera oraz prowadzeniem kreatywnym Adama Diakowskiego - creative directora.

Umowę początkowo zawarto na  realizację strategii komunikacji i rebranding, a potem rozszerzono o digital.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem