SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Beacony w Leroy Merlin będą badać nawyki klientów

W jednym z warszawskich sklepów sieci Leroy Merlin zainstalowano 100 beaconów. Pomogą one zebrać informacje na temat zwyczajów zakupowych klientów i wypracować sprzedawcy właściwe metody dotarcia do nich z ofertą. - To pozwoli na bardziej efektywną, spersonalizowaną komunikację, zarówno w segmencie online, jak i w fizycznych sklepach - zapowiada Przemek Porada, menedżer ds. internetu w Leroy Merlin Polska.

Zainstalowanie beaconów w warszawskim sklepie sieci Leroy Merlin jest drugim etapem badań, które rozpoczęto w grudniu ub.r. W poprzednim etapie mierzono liczbę klientów, którzy w swoich smartfonach mają włączone moduły transmisji Bluettoth, co jest niezbędne do zastosowania nadajników typu beacon.

W przygotowaniu obecnych testów oprócz Leroy Merlin uczestniczy agencja mediowa Mets, Linteri, dostawca zbliżeniowej platformy analityczno-komunikacyjnej oraz Kontakt.io, producent beaconów. Za pomocą 100 nadajników oraz aplikacji mobilnej Leroy Merlin badać będzie nawyki swoich klientów, w tym ścieżki zakupowe. Zebrane dane pozwolą lepiej zrozumieć ich oczekiwania i potrzeby, przy zachowaniu prywatności.

- Chcąc efektywnie komunikować się z klientami musimy nauczyć się zbierać, analizować i łączyć dane. Nie tylko te z kanałów cyfrowych, ale także ze świata analogowego - wyjaśnia Przemek Porada, menedżer ds. internetu w Leroy Merlin Polska. - Beacony umożliwią nam lepsze zrozumienie zachowań klientów, jednocześnie nie naruszając ich prywatności. W niedalekiej przyszłości pozwolą na bardziej efektywną, spersonalizowaną komunikację, zarówno online jak i w fizycznych sklepach - podkreśla przedstawiciel Leroy Merlin.

Dołącz do dyskusji: Beacony w Leroy Merlin będą badać nawyki klientów

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl