Beata Gałęza szefową marketingu w HSBC Bank Polska

Beata Gałęza została nowym dyrektorem ds. marketingu HSBC Bank Polska. Zastąpiła na tym stanowisku Renatę Pasternak, która przeszła do centrali banku w Londynie.

pr
pr
Udostępnij artykuł:
Beata Gałęza szefową marketingu w HSBC Bank Polska
Beata Gałęza

Beata Gałęza będzie odpowiedzialna za tworzenie i realizację strategii marketingowej wspierającej rozwój działalności banku.

Gałęza przez ostatnich 6 lat zarządzała marketingiem w obszarze klientów biznesowych (B2B) w firmie Netia. Wcześniej odpowiadała za działania marketingowe skierowane do klientów indywidualnych (B2C) tej samej firmy.

Karierę zawodową rozpoczynała w jednej z pierwszych na polskim rynku agencji public relations, realizując projekty dla firm z sektora FMCG.

Beata Gałęza jest absolwentką studiów MBA na kierunku Strategie Przedsiębiorstw w Wyższej Szkole Biznesu - National Louis University w Nowym Sączu, prowadzonych przez tę uczelnię we współpracy z Maastricht School of Management. Ukończyła również studia magisterskie w Szkole Głównej Handlowej oraz studia podyplomowe z zakresu public relations na Uniwersytecie Warszawskim.

Jej pasją są podróże, teatr alternatywny, aktywne spędzanie wolnego czasu i - dla równowagi - joga.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję