Beata Golubińska w Brand New Galaxy jako chief performance & capability officer

Beata Golubińska, ostatnio dyrektor zarządzająca biura reklamy Ringier Axel Springer Polska dołączyła do zarządu Brand New Galaxy obejmując stanowisko chief performance&capability officer.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Golubińska ma w nowej roli wspierać zarząd agencji w operacjonalizacji głównych procesów związanych z dalszą transformacją i pomóc w ustrukturyzowaniu oferty mediowej.

Ma koncentrować się także na usprawnieniach operacyjnych oraz optymalizacji usług pod wymagania rynku i potrzeby globalnych klientów agencji.

Ostatnio w Ringier Axel Springer Polska

Beata Golubińska jest doświadczoną managerką najwyższego szczebla, znaną m.in. z przekształcania procesów biznesowych w takich firmach i agencjach, jak Coca-Cola, Starcom, Publicis Media, Media Impact czy Ringier Axel Springer.

Zaangażowana w budowę polskiego rynku reklamy od początku jego powstania i uznana za jedną z 50 najbardziej wpływowych kobiet reklamy w Polsce. Zdobywała doświadczenie pracując po stronie agencji reklamowej/domu mediowego, po stronie reklamodawcy oraz po stronie wydawcy cyfrowego. W trakcie swojej kariery zawodowej była aktywnym członkiem Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR, Komitetu Organizacyjnego Effie Awards, izby konkursu dyrektor marketingu roku oraz członkiem zarządu IAA.

Ostatnio, przez blisko 5 lat pracowała w Ringier Axel Springer Polska, gdzie pełniła m.in. funkcję managing director, creation&delivery. Wcześniej, przez niespełna rok, była chief operating officer w Media Impact Polska.

W latach 2001-2016 związana była z polskim oddziałem Publicis Media. Przez 11 lat pracowała w domu mediowym Starcom, m.in. jako media director oraz vice president media. Potem, przez 4 lata pełniła funkcję chief operating officer w Starcom MediaVest Group, a następnie objęła stanowisko chief capability officer.

W latach 1997-2001 była media&communication managerem w polskim oddziale Coca-Cola.

Brand New Galaxy powstała w 2017 rok

Brand New Galaxy to holding agencji marketingowych i technologicznych, założony w Warszawie w 2017 roku. Firma liczy obecnie ponad 600 pracowników w 8 biurach w Europie, Ameryce Północnej i na Bliskim Wschodzie. Do grupy Brand New Galaxy należą agencje marketingowe Pathfinder 23, Synthrone, Spacecamp, Voyager, Life on Mars, New Gravity, Man on the Moon i Robonauts Pictures.

Od lutego agencje Pathfinder 23 i Spacecamp zmieniły szyld na Brand New Galaxy. W związku z tym z firmą pożegnali się Alicja Miłońska, szefowa Spacecamp, Marek Składzień i dyrektor kreatywny Pathfinder 23.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]