SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Beata Grosicka, Marta Ormicka i Patrycja Przybylska w agencji Global Shopper Marketing

Do zespołu agencji Global Shopper Marketing dołączyły Beata Grosicka, Marta Ormicka i Patrycja Przybylska. Objęły one odpowiednio stanowiska: account director, account manager i account executive. Grosicka ostatnio związana była z Gutenberg networks. Ormicka wcześniej pracowała dla NAV agency, a Przybylska w agencji marketingowej Stor9_.

Beata GrosickaBeata Grosicka

Beata Grosicka jako account director będzie w Global Shopper Marketing kierować działem client service i business development. Z branżą reklamową związana jest od 2009 roku. Specjalizuje się w kampaniach 360 stopni obejmujących aktywacje shopper marketingowe, on-trade i off-trade, eventy, digital i ATL.

Karierę rozpoczynała w agencjach reklamowych Bed&Breakfast i Swiift. Potem pracowała w Hackett Hamilton i Gutenberg Networks. Realizowała projekty dla takich firm jak Procter&Gamble, CEDC, Mercedes-Benz Polska, Stock, PepsiCo, Unilever oraz Tchibo.

Marta Ormicka (na zdjęciu poniżej) jako account manager jest odpowiedzialna w Global Shopper Marketing za kompleksową obsługę kluczowych Klientów, a także wsparcie strategicznych działań agencji. Ma ponad 4-letnie doświadczenie zawodowe, pracowała w NAV agency oraz Youngers PL, gdzie odpowiadała za współpracę z takimi markami jak: Grupa Danone, AXA, Polpharma, Sephora, Citroen, PKO BP, Orlen, Innogy, Hebe i Green Caffe Nero. Do jej obowiązków należała m.in. kompleksowa obsługa kampanii ATL, BTL, produktowych oraz employer brandingowych.

Patrycja Przybylska (na zdjęciu poniżej) na stanowisku account executive odpowiada za koordynację projektów od strony operacyjnej. Karierę w marketingu rozpoczęła od pracy w agencji marketingowej Stor9_, gdzie swoje doświadczenie budowała współpracując m.in. z Anną i Robertem Lewandowskimi, Huawei, Oshee, Head&Shoulders i Foods by Ann.

 

Dołącz do dyskusji: Beata Grosicka, Marta Ormicka i Patrycja Przybylska w agencji Global Shopper Marketing

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl