SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Beata Sadowska reklamuje Cheerios Oats jako „prosty sposób, aby obniżyć cholesterol” (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa płatków Cheerios Oats (produkowanych przez spółkę Cereal Partners Poland Toruń-Pacific należącą do Nestlé Polska) z udziałem dziennikarki i prezenterki Beaty Sadowskiej. Akcja przebiega pod hasłem: „Prosty sposób, aby obniżyć cholesterol”.

Article

Reklamy Cheerios Oats podkreślają, że nowa wersja tych płatków jest produkowana z pełnoziarnistego owsa, dzięki czemu pomaga obniżyć poziom cholesterolu we krwi oraz zawiera charakterystyczne elementy w kształcie kółeczek nadające smak. Produkt jest promowany jako „prosty sposób, aby obniżyć cholesterol”.

Dla Beaty Sadowskiej to pierwszy występ w dużej kampanii reklamowej od pięciu lat. W 2010 roku dziennikarka promowała Toyotę Prius. Od maja br. jest redaktor naczelną miesięcznika „Dbam o zdrowie”, niedawno w ET Chilli prowadziła wywiady promujące kawiarnie Costa Coffee.

- To aktywna sportowo i obecna w mediach (radio), napisała dwie książki: o bieganiu i gotowaniu. Prowadzi zdrowy i bardzo aktywny styl życia, a jednocześnie spełnia się jako świetna mama. No i jej fantastyczny i bardzo pozytywny charakter!  Te atuty zwyciężyły - tłumaczy portalowi Wirtualnemedia.pl udział Sadowskiej w nowej akcji Jarosław Szczepanowski, PR manager w Cereal Partners Poland Toruń-Pacific.

Akcja reklamowa obejmuje telewizję (spot przez 6 tygodni w TVP1, TVP2, Polsacie, TVN i stacjach tematycznych), internet (spot i reklamy display), prasę, sklepy w całym kraju (materiały POS, degustacje) oraz marketing rekomendacji (testowanie produktu przez 3 tys. osób).

Kreacją i produkcją spotów zajęła się agencja McCann Warsaw, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC, a za marketing rekomendacji - agencja Streetcom Polska.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Beata Sadowska reklamuje Cheerios Oats jako „prosty sposób, aby obniżyć cholesterol” (wideo)

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ściema
Te płatki są pełne cukru, a wiadomo, że cukier ma negatywny wpływ na poziom cholesterolu. Łatwo jest stracić twarz
13 8
odpowiedź
User
j
A owsianka za jedną piątą ceny tych śmiesznych płatków nie obniża?
14 8
odpowiedź
User
postad
kreacja dededenna :)
10 8
odpowiedź
User
Anet
Hm ... czy producent, a raczej agencja pytała Panią Beatę Sadowską o jej zwyczaje żywieniowe zanim zaproponowano jej udział w spocie? Pytam, bo w filmiku Pani Beata je płatki z mlekiem podczas, gdy dziennikarka udzieliła kilku wywiadów na temat swojego żywienia, w których podkreślała, że nie pije mleka krowiego. Czyżby w reklamie rekomendowano płatki Nestle Oats na mleku roślinnym? Chętnie poznam odpowiedź. Nie lubię zakłamania w reklamach.
11 8
odpowiedź
User
sprawiedliwa
kobieto zdecyduj się: albo kibicujesz zdrowej diecie, np ryż z bananem i łyżką masła orzechowego, nie mylić z masłem "czekoladowym", czyli brązową margaryną albo reklamujesz, wcale nam niepotrzebną, żywność wysoko przetworzoną, jakieś kółeczka- obniżające cholesterol?, nie masz wiedzy?, nie sądzę....robisz ludkom zamieszanie w głowie, ktoś mniej świadomy mógłby w te kółeczka uwierzyć.....dobrze się z tym czujesz?
9 8
odpowiedź