SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Akademia Zdrowego Brzuszka” w kampanii edukacyjnej Bebiko 2

Ruszyła kampania edukacyjna „Akademia Zdrowego Brzuszka” promująca markę mleka modyfikowanego Bebiko 2 (produkowanego przez Nutricia Polska). Przygotowaniem i realizacją akcji zajmują się firmy VML Poland, MediaCom Warszawa, K2 Media, Syzygy i Alert Media Communications.

Article

Kampania ma na celu edukację rodziców na temat rozwoju układu pokarmowego niemowlęcia. Na potrzeby akcji w serwisie Bebiklub.pl przeprowadzono badania, które pomogły określić najistotniejsze zagadnienia wymagające wyjaśnień.

Na stronie dostępne są informacje w formie internetowych lekcji. Kampania obejmuje też pracę (advertoriale w magazynach dla rodziców), placówki medyczne (plakaty) oraz działanie we współpracy z jednym z portali internetowych.

Za przygotowanie kreacji kampanii i aktywności w social media odpowiada agencja VML Poland, za działania na stronie Bebiklub.pl – Syzygy. Zakupem mediów zajęły się domy mediowe MediaCom Warszawa (media tracydyjne) i K2 Media (internet), a działania public relations prowadzi agencja Alert Media Communications.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Akademia Zdrowego Brzuszka” w kampanii edukacyjnej Bebiko 2

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl