SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Bebo dla Latynosów

Bebo uruchomiło w poniedziałek wersję swojego serwisu społecznościowego przeznaczoną dla Latynosów mieszkających w USA.

Należący do AOL portal chce w ten sposób nadrobić dystans do dominujących na rynku serwisów Facebook i MySpace.

"Otwarcie na nowe rynki jest kluczowym filarem naszej strategii wzrostu. Widzimy wielki potencjał w rosnącej liczbie latynoskich odbiorców w USA. Nasza platforma pozwala użytkownikom na komunikację z innymi użytkownikami, rozrywką i markami, zarówno w skali globalnej jak i lokalnej" - oświadczyła Nicole Vanderbilt, wiceprezes Bebo International.

Z wewnętrznych danych Bebo wynika, że z jego usług korzysta ponad 22 miliony użytkowników, głównie z Wielkiej Brytanii, Irlandii, Polski, Kanady, Australii, Nowej Zelandii i USA.

źródło: InformationWeek

  • Więcej informacji:
  • Bebo
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Bebo dla Latynosów

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl