Będą spadać wydatki na telewizyjną reklamę w Wielkiej Brytanii

Między 2007 a 2010 rokiem wydatki na reklamę telewizyjną na rynkubrytyjskim zmniejszą się aż o 30 procent.

km - źródło: Brand Republic
km - źródło: Brand Republic
Udostępnij artykuł:

W swoim najnowszym raporcie firma Enders Analysis prognozuje, żew bieżącym roku wydatki na telewizyjną reklamę na Wyspach wyniosą3,3 miliarda funtów wobec 3,5 miliarda funtów uzyskanych w rokuubiegłym - informuje serwis Brand Republic.

Jeszcze gorzej ma być w kolejnych latach, jako że prognoza na2009 rok zakłada wydatki rzędu 2,9 miliarda funtów, a na rok 20102,8 miliarda funtów.

Jako przyczyny spadku nakładów na reklamy w telewizji EndersAnalysis wskazuje na rosnące znaczenie internetu oraz zmianęsygnału telewizyjnego z analogowego na cyfrowy.

km - źródło: Brand Republic
Autor artykułu:
km - źródło: Brand Republic
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu