SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Będzie drugi sezon programu „Kochanie, ratujmy nasze dzieci”. TVP2 szuka już uczestników

TVP2 zdecydowała o kontynuacji reality-show „Kochanie, ratujmy nasze dzieci”, które jesienią prowadził dziennikarz Tomasz Wolny. Stacja poszukuje rodzin, które wystąpią w drugiej serii - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

Article

„Kochanie, ratujmy nasze dzieci” na antenie TVP2 pokazywany był w czwartki o godz. 20.40, począwszy od 15 września br. Emisję dziesięcioodcinkowej serii Dwójka zakończyła w zeszłym tygodniu. W każdym odcinku cyklu widzowie śledzili losy jednej rodziny z dziećmi w wieku od 5 do 15 lat, które borykają się z nadwagą, otyłością lub też odwrotnie - z syndromem „niejadka”. Kamery towarzyszyły bohaterom cyklu przez cały dzień.

Prowadzone przez Tomasza Wolnego reality-show nie było hitem Dwójki, jednak Telewizja Polska zdecydowała o kontynuacji formatu z powodu jego misyjnego charakteru. Na razie nie podjęto decyzji, czy „Kochanie, ratujmy nasze dzieci” wróci wiosną 2017 roku.

Aby zgłosić się do programu należy wysłać zgłoszenie wraz z opisem rodziny i zdjęciami na adres e-mail @zdrowedzieci@tvp.pl.

„Kochanie, ratujmy nasze dzieci” to show oparte na formacie BBC „Honey, We Are Killing The Kids”.

Reality show „Kochanie, ratujmy nasze dzieci”, będący jesienną nowością TVP2, oglądało średnio 919 tys. osób. Stacja w czasie emisji audycji przegrała walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku. Wpływy z reklam wyniosły 2,48 mln zł.

Według danych Nielsen Audience Measurement w październiku br. TVP2 zanotowała średnią oglądalność wynoszącą 554 475 widzów i 8,34 proc. udziału w rynku telewizyjnym.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Będzie drugi sezon programu „Kochanie, ratujmy nasze dzieci”. TVP2 szuka już uczestników

12 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ała
To musicie coś zmienić.
Pierwsza seria była katastrofą. Nuda i niska ogladalność, spadająca regularnie co odcinek.
Rozumiem, koszty zakupu licencji.
Ale chyba nasze dzieci są jeszcze za chude na ten program. Nie złapał zasięgu.
odpowiedź
User
zdf
Kochanie, ratujmy TVP 2!
odpowiedź
User
krnc
Średnio milion widzów jak na program misyjny konkurujący w tym czasie z czysta komerchą to akurat wynik znakomity, tym bardziej że sobotnie powtórki miały świetne wyniki. To jest misja, a więc tu musi być przede wszystkim sens, co pokazał ostatni odcinek. Przemiany są ogromne, podobnie jak potrzeby. Program świetny ale pora emisji do zmiany
odpowiedź