SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Będzie lepiej w reklamie

Ożywienie na rynku reklamowym w 2004 r.

Wartość światowego rynku reklamowego wzrośnie w 2004 r. o 4,7 proc., wynika z opublikowanego w poniedziałek raportu agencji Zenith Optimedia

Motorem wzrostu ma być USA. Wydatki reklamowe w tym kraju stanowią 45-46 proc. wartości rynku reklamowego na świecie. Przyszłoroczny wzrost wydatków na reklamę w USA ma wynieść 5 proc. i będzie spowodowany tzw. "efektem czteroletnim" czyli wzrostem wydatków na reklamę o ok. 1 mld dol. spowodowanym wyborami prezydenckimi w USA i igrzyskami olimpijskimi. Wydatki w Europie będą w 2004 r. o 3,7 proc. wyższe niż w tym roku.

Zdaniem analityków agencji reklamowej Universal McCann wartość globalnego rynku reklamowego w 2004 r. wzrośnie o 5,8 proc. W opublikowanym w piątek raporcie analitycy banku inwestycyjnego Merill Lynch szacują wzrost wydatków na reklamę w USA na 5,8 proc.

Dołącz do dyskusji: Będzie lepiej w reklamie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl