SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Polskie Radio odświeży trasę „Lata z radiem”, nowa formuła koncertów. „Zaprosimy do udziału w wielu wydarzeniach”

Polskie Radio pracuje nad odświeżeniem formuły wakacyjnych koncertów „Lata z radiem”. Jak będą wyglądały spotkania ze słuchaczami w terenie w 2018 roku? - Jest za wcześnie, by o tym mówić. Na pewno zaprosimy słuchaczy do udziału w wielu wydarzeniach - mówi dla portalu Wirtualnemedia.pl Małgorzata Kaczmarczyk, rzecznik prasowy Polskiego Radia.

Article

Formuła zakładała, że we wszystkie soboty i niedziele lipca i sierpnia ekipa „Lata z radiem” wraz z gwiazdami będzie dodwiedzała miejscowości w Polsce, zapraszając do studia plenerowego i organizując plenerowe koncerty. W ubiegłym roku odbyły się one w 20 miejscowościach.

Z informacji portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że Polskie Radio pracuje nad zmianą koncepcji spotkań ze słuchaczami w ramach trasy „Lata z radiem”. - W tym roku „Lato z radiem” także zaprasza swoich słuchaczy do udziału w wielu letnich wydarzeniach. Będziemy informować na bieżąco o programie tej imprezy. Szczegóły dotyczące charakteru wydarzenia i programu ogłosimy już wkrótce - tłumaczy Wirtualnemedia.pl Małgorzata Kaczmarczyk, rzecznik prasowy Polskiego Radia.

Jak się dowiadujemy nieoficjalnie, Polskie Radio planuje zwiększenie obecności dziennikarzy Jedynki i redakcji „Lata z radiem” w studiach plenerowych w miastach, które odwiedzi trasa. Nadawca publiczny chce przez to zwiększyć słuchalność i atrakcyjność anteny PR1. Pomóc ma w tym rozpoznawalność dziennikarzy tworzących letnie pasmo.

Dodatkowo rozważane jest przeorganizowanie formuły muzycznej koncertów, które odbędą się w ramach tegorocznej trasy. Wszystko jednak ma się rozstrzygnąć do końca marca br.

Ubiegłoroczną trasę „Lata z radiem” wyprodukowała firma Concept Music Art z Balic, pokonując dwa inne podmioty startujące w przetargu. Firma zaoferowała organizację cyklu koncertów za cenę 2,28 mln zł. Cena była jedynym kryterium, decydującym o zwycięstwie. Na scenie w różnych miejscowościach można było zobaczyć i posłuchać: Afromental, Andrzeja Piasecznego, Arkę Noego, Blue Cafe, Cleo, Dawida Kwiatkowskiego, De Mono, Golec uOrkiestrę, Halinę Mlynkową, Hey, IRA, Jary Oddział Zamknięty, Kombii, Lady Pank, Magdalenę Steczkowską, Maleo Reggae Rockers, Małgorzatę Ostrowską, Margaret, Marylę Rodowicz, Mateusza Mijala, Michała Szpaka, Papa De, Patrycję Markowską, Pectus, Rafała Brzozowskiego, Red Lips, Szymona Wydrę Carpe Diem, T-Love, Urszulę, Varius Manx, Feel oraz Zakopower.

Według badania Radio Track od listopada ub.r. do stycznia br. Jedynka miała 7,3 proc. udziału w rynku słuchalności, wobec 9,1 proc. rok wcześniej.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Polskie Radio odświeży trasę „Lata z radiem”, nowa formuła koncertów. „Zaprosimy do udziału w wielu wydarzeniach”

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Piotr
Sądząc po obecnym dyrektorze Jedynki (lat 76), to skręcimy w stronę Maryli Rodowicz i jej równolatków ;-)
25 7
odpowiedź
User
Gość X
Nie do końca. Sobala powie inaczej. Wolałbym także w dni robocze koncerty i powrót "Lato z Radiem extra" w weekendy oraz w nocy na niedzielę "Pod gwiazdami". W niedzielę audycja powinna być z powrotem od 10 do 13. Do tego konkurs o maskotkę co jakiś czas aż do wieczora w dni robocze. Moja lista artystów to: Oddział Zamknięty (ten obecny), Jula, Sarsa, Natalia Szroeder, Natalia Nykiel, Manchester, Revolucja i Dewódzki, Dżem z Balcarem, Honorata Skarbek Honey, Mateusz Ziółko, Rafał Brzozowski oraz Frele. Dodatkowo zespół Tulia.
9 4
odpowiedź
User
Ron
Do wygrania maskotka? Wy tak naprawdę? Czy to ironia? Sorry ale 20 lat tematu dawali gdzie indziej: mieszkanie, samochody, a teraz po pół miliona...naprawdę maskotkę? Plus płyta chociaż?
10 2
odpowiedź
User
K.
Dają maskotki, i jeszcze każą płacić abonament
3 3
odpowiedź
User
gość
He he uśmiechy ze zdjęcia znikną jak skończy się i to finansowo narodowa republika, to już kwestia pojedynczych miesięcy. Częstotliwości FM jedynki to jest dobry towar do opchnięcia w czasach kryzysu jak i cięcie wszelakich kosztów.
5 7
odpowiedź
User
Naczelnik
Aha, czyli jednak poszedl rozkaz zeby zarznac Jedynke.
2 5
odpowiedź
User
Słuchacz Wa-wy Classic Rock
Kilen robiący zachwytkonferansjerkę np. na koncercie... Brzozowskiego... Ja ...lę... Pora opuścić tę planetę...
4 3
odpowiedź
User
/˚ㄥ˚/
Coraz slabsi dziennikarze typu Gojska, Gociek, Kilen czy Tarka powoli pogrążają stację. Prezes Sobala zrezygnował z trasy bo trzeba sponsorów a ci nie walą drzwiami. Artyści tez gdzieś się rozeszli do innych .Po tylu latach zerwać z ulubina tradycja sluchaczy trzeba mieć talent z PiSu
8 2
odpowiedź
User
słuchacz
"Odświeżyć lato z Radiem", ciekawy pomysł , znane są przypadki odświeżania starych wędlin w sklepach , może więc warto spróbować i z Latem z Radiem. Słuszną linię ma nasza partia.
4 2
odpowiedź
User
K.
Dają maskotki, i jeszcze każą płacić abonament
gdyby nie abonament maskotek by nie dawali tylko można by sobie kupić
0 0
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing