SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Będzie polska edycja magazynu modowego „‎L’Officiel”

Luksusowy magazyn o modzie „L’Officiel” wkrótce pojawi się na polskim rynku. Licencję na jego wydawanie pozyskało wydawnictwo Kustra Group - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

Article

„L’Officiel” to adresowany do kobiet tytuł modowy, wydawany we Francji od 1921 roku. Obecnie ma kilkanaście zagranicznych edycji - ukazują się one m.in. w Rosji, Włoszech, Holandii, Japonii, Chinach, Brazylii, Grecji, Litwie i w Meksyku.

Jeszcze w tym roku dołączony do nich polska wersja „L’Officiel”. Poza magazynem papierowym powstanie też serwis internetowy. Na razie przyszły wydawca nie podaje szczegółów dotyczących projektu.

Wydawnictwo Kustra Group, kierowane przez Sebastiana Kustrę, od 2012 roku wydaje biznesowo-lifestylowy kwartalnik pod tytułem „Monitor Magazine”. Są w nim treści dotyczące biznesu, designu, kultury, stylu, podróży i kuchni. Pismo jest dwujęzyczne - polsko-angielskie.

Przypomnijmy, że w 2013 roku na polskim rynku zadebiutował luksusowy magazyn o modzie „Harper’s Bazaar”, który wydaje spółka Marquard Media Polska. W 2015 roku jego średnia sprzedaż ogółem wyniosła 25 764 egz.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Będzie polska edycja magazynu modowego „‎L’Officiel”

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pavv
Ciekawe dla kogo? Dla kogo?
odpowiedź
User
YKK
Oj chyba nie jest to dobry pomysł panie Kustra. Teraz to jest raczej czas tygodników katoyellow. Przynajmniej przez kilka lat póki ta pislamska "ludowa rewolucja" nie wygaśnie.
odpowiedź
User
Dobra Zmiana
Odważnie, ale czy z perspektywami? Ciekawe kto będzie naczelną i jakie mają pomysły na wyróżnienie się na tak wysyconym rynku
odpowiedź
User
Otom
Ciekawe dla kogo? Dla kogo?

Dla ludzi. Dla zwykłych ludzi. Nie każdy jest Januszem z wąsem i Grażyną, dla których szczytem ambitnej prasy jest życie na gorąco i tygodnik powszechny.
odpowiedź
User
fix-mix
Trzymam kciuki by się udało, lecz przypominam, ze Marie Claire 2x "wchodzilo" na polski rynek prasowy i nici....za każdym razem plajta. Podobnie było z La Vie Magazine - jeden z nielicznych magazynow do poczytania a nie tylko same kolorowe obrazki - i co? Tez nie utrzymalo się na naszym specyficznym rynku. Badzmy jednak dobrej myśli. Czekam z niecierpliwoscia :) A HB baaaaaaardzo jestem rozczarowana....
odpowiedź