SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Będzie się działo w cytrynie i nie tylko

Agencja reklamowa cytryna przygotowała kolejną kampanie reklamową piwa LECH dla Kompanii Piwowarskiej SA

Nowy spot reklamowy pojawi się na antenach stacji ogólnopolskich oraz na kanałach tematycznych.

Agencja reklamowa cytryna przygotowała kolejny spot telewizyjny dla Kompanii Piwowarskiej SA. Jest to 45 sekundowy materiał reklamowy przedstawiający dynamicznie wypoczywających ludzi. Nowa reklama telewizyjna piwa LECH została zrealizowana w nietypowy nowatorki sposób. Początek spotu jest również jego końcem. Spot reklamowy będzie emitowany do końca roku. Telewizyjna kampania startuje 19 listopada br. Spoty będą ukazywać się m.in. w następujących stacjach telewizyjnych: TVP 1, TVP 2, TVN, TVN 24, TVN 7, TVN Turbo, Polsat, Polsat Sport, TV 4 oraz na MTV i VIVA. Media zostały zaplanowane przez dom mediowy Starcom. Reklama jest adresowana do młodych osób, optymistów w wieku 25 - 35 lat z wykształceniem wyższym i średnim o dochodach wyższych niż średnia krajowa.

Koncepcja reklamy została opracowana przez agencję reklamową cytryna, przez Rafała Betlejewskiego oraz Radosława Żabińskiego. Podczas realizacji filmu reklamowego agencja współpracowała z firmą produkcyjną ITI Film Studio. Zdjęcia do reklamy były robione w Republice Południowej Afryki. Reżyserem spotu reklamowego jest Dule Anicic - zdobywca wielu prestiżowych nagród na konkursach kontynentu afrykańskiego.

Dołącz do dyskusji: Będzie się działo w cytrynie i nie tylko

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl