SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Będzie wolniejszy wzrost nakładów na internetową reklamę

Na skutek spowolnienia na rynku gospodarczym w bieżącym roku wWielkiej Brytanii zostanie odnotowany wolniejszy wzrost wydatków nareklamę online.

W swoim najnowszym raporcie firma PricewaterhouseCoopers (PwC)szacuje, że w bieżącym roku wzrost nakładów na internetową reklamęw Wielkiej Brytanii wyniesie 20 procent - informuje serwisMarketing Week. To sporo mniej w porównaniu z rokiem 2007, gdywydatki te rosły w tempie 38 procent.

Segmentem internetowej reklamy, który najbardziej odczuje tospowolnienie, ma być według PwC reklama graficzna w sieci.

Za to najlepiej będzie wyglądać sytuacja w przypadku reklam winternetowych wyszukiwarkach, na które brytyjscy reklamodawcyprzeznaczą w bieżącym roku o 30 procent więcej pieniędzy niż w roku2007.

źródło: Marketing Week

Dołącz do dyskusji: Będzie wolniejszy wzrost nakładów na internetową reklamę

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl