Bękarty Quentina Tarantino triumfują w USA

Film "Bękarty wojny" w reżyserii Quentina Tarantino został nowymliderem amerykańskiego box office.

coming soon / Megafon.pl
coming soon / Megafon.pl
Udostępnij artykuł:

Akcja produkcji, prezentowanej w tym roku w konkursie głównymfestiwalu w Cannes, toczy się w czasie II wojny światowej. Tohistoria okrytych niesławą żołnierzy armii Stanów Zjednoczonych.Chcąc uniknąć postawienia przed plutonem egzekucyjnym, bohaterowiepodejmują się ryzykownej misji, która może wpłynąć na losy wojny zhitlerowcami. W rolach głównych wystąpili m.in. Brad Pitt, B.J.Novak, Michael Fassbender, Mike Myers, Diane Kruger. Debiutujący wzestawieniu projekt zarobił przez weekend ponad 37 milionówdolarów.

Drugą nowością tego tygodnia jest familijna produkcja "Kamieńżyczeń" w reżyserii Roberta Rodrigueza. Bohaterem obrazu jestpewien 11-latek, w którego ręce wpada tajemniczy kamień w kolorachtęczy. Wkrótce okazuje się, że kawałek skały ma moc spełnianiażyczeń osoby, która trzyma go w dłoni. W filmie zagrali m.in.Leslie Mann, Jon Cryer, Jimmy Bennett oraz Jake Short. Obrazuplasował się na szóstej pozycji notowania z sumą 6 milionówdolarów na koncie.

Trzecim i ostatnim debiutantem zestawienia jest komedia"Absolwentka". Film przedstawia historię Ryden Malby, absolwentkiszkoły wyższej, która po ukończeniu studiów zmuszona jest ponowniezamieszkać ze swoją ekscentryczną rodziną. W rolach głównychwystąpili Alexis Bledel, Michael Keaton, Zach Gilford oraz JaneLynch. Przez pierwszy weekend w kinach obraz zarobił niecałe 3miliony dolarów i zajął dziesiątą lokatę box office.

coming soon / Megafon.pl
Autor artykułu:
coming soon / Megafon.pl
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu