Ben Downing globalnym dyrektorem w Havas Media Group ds. etycznych mediów i strategicznych partnerstw

Ben Downing objął stanowisko globalnego dyrektora zarządzającego ds. etycznych mediów i strategicznych partnerstw w Havas Media Group. Będzie on wspierać wszystkie rynki w realizacji działań zgodnych z Manifestem Etycznych Mediów Havas poprzez dalsze rozwijanie najlepszych praktyk agencji i produktów napędzających etyczne inwestycje.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Downing będzie pracował w biurze Havas Media Group w Londynie i będzie podlegał globalnemu dyrektorowi ds. strategii Gregowi Jamesowi.

W tej nowej roli będzie wspierać wszystkie rynki w realizacji działań zgodnych z Manifestem Etycznych Mediów poprzez dalsze rozwijanie najlepszych praktyk i produktów agencji napędzających etyczne inwestycje.

Downing będzie pracować nad rozwijaniem partnerstwa z właścicielami mediów, platformami, organami branżowymi i grupami społeczeństwa obywatelskiego, aby pogłębić zrozumienie i promować projekt Sensowne Media.

Grupa Havas jako pierwsza wprowadziła wskaźnik wpływu emisji dwutlenku węgla we Francji i jako pierwsza globalna spółka holdingowa dołączyła do Conscious Advertising Network (CAN). Downing będzie kierował relacją sieci z CAN, działając jako orędownik misji organizacji w szeroko rozumianej branży, z dedykowaną odpowiedzialnością za ten ważny obszar wzrostu w biznesie.

Downing jest związany z HMG od prawie ośmiu lat, a ostatnio kierował wprowadzaniem Social Equity Marketplace i był pionierem ponownego zarabiania na „twardych” wiadomościach jako global head of Biddable. Jego doświadczenie w zarządzaniu produktami i technologią, w połączeniu z niedawnym doświadczeniem w dostarczaniu klientom kompleksowych, wielorynkowych realizacji, pomoże sprostać nowej roli. Aby dalej wspierać rozwój Meaningful Media, powróci na Uniwersytet Cambridge, aby podjąć studia podyplomowe w zakresie zrównoważonego biznesu.

- To nowa rola dla agencji, ale formalizuje odpowiedzialność za coś, nad czym pracowaliśmy od trzech lat – powiedział Greg James, global chief strategy officer w Havas Media Group.

Nominacja Downinga jest następstwem niedawnego uruchomienia przez Havas Group badania Meaningful Brands 2021, które ujawniło najwyższe w historii oczekiwania konsumentów wobec marek działających na rzecz społeczeństwa i planety. 73 proc. respondentów na całym świecie uważa, że ​​marki muszą działać teraz dla dobra społeczeństwa i planet. Ponad połowa (53 proc.) osób twierdzi, że jest gotowa zapłacić więcej za markę, która zajmuje określone stanowisko.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami