SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Benetton zaskakuje spokojną reklamą, stawia na łączenie ludzi zamiast kontrowersji (wideo)

Producent odzieży United Colors of Benetton rozpoczął wizerunkową kampanię reklamową. W przeciwieństwie do reklam z ostatnich lat nowy spot nie szokuje - przedstawia dzieci różnych narodowości słuchające czytanej im bajki. Autorem zdjęć jest Olivier Toscani, który wrócił do współpracy z firmą 17 lat od odejścia z niej.

Article

30-sekundowy spot przedstawia kobietę, która czyta bajkę „Pinokio”, a słuchają jej wtulone w bohaterkę dzieci różnych reprezentujące 13 narodowości.

Aktualna kampania ma promować wielokulturowość oraz zdobywanie wspólnych doświadczeń m.in. poprzez edukację.

Autorem zdjęć do reklam jest Oliviero Toscani, który robił zdjęcia do działań reklamowych tej marki w latach 1992 -2000. Jego prace wzbudzały wówczas wiele kontrowersji i zwykle szokowały, bo np. pokazywały nowo narodzone dziecko z nieodciętą pępowiną, całujących się ze sobą przywódców wielkich państw, odnosiły się tez do AIDS, wojny czy rasizmu.

W wydanym oświadczeniu firma Benetton wyjaśniła, że aktualny film i zdjęcia są początkiem nowego projektu na temat integracji społecznej, nad którym ma pracować Olivier Toscani. Fotograf ten ma być również zaangażowany w prace nad nowym wizerunkiem marki, a efekty jego prac będzie można zobaczyć już w lutym 2018 roku - wtedy ma ruszyć kampania produktowa Benettona.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Benetton zaskakuje spokojną reklamą, stawia na łączenie ludzi zamiast kontrowersji (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl