Berenika Narkiewicz-Jodko przeszła z KinAds do iPoster

Do iPoster, właściciela i operatora sieci Digital Out-Of-Home (DOOH) w segmencie galerii handlowych, dołączyła Berenika Narkiewicz-Jodko. Jako senior sales manager będzie odpowiedzialna za obsługę klientów firmy, a także działania new business.

Justyna Dąbrowska-Cydzik
Justyna Dąbrowska-Cydzik
Udostępnij artykuł:
Berenika Narkiewicz-Jodko przeszła z KinAds do iPoster
Berenika Narkiewicz-Jodko

Berenika Narkiewicz-Jodko z branżą reklamową związana od 2005 r. Ostatnio pracowała w KinAds Media jako doradca klienta, zajmując się sprzedażą powierzchni reklamowych w kinach oraz realizacją niestandardowych projektów m.in. partnerstw z kinami letnim. 

Karierę zawodową rozpoczęła w domu mediowym Media Direction OMD, w którym przez ponad 12 lat zdobywała doświadczenie, dochodząc do stanowiska media managera. Odpowiadała tam m.in. za zarządzanie zespołem media plannerów, planowanie i zakup mediów oraz realizację kampanii reklamowych dla takich marek jak Carlsberg, Polkomtel czy Unilever.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?