SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Berlincut autorem kreacji kampanii Reportera

Studio graficzne Berlincut przygotowało kreację dla kampanii wyprzedażowej Reportera Lato/Jesień 2007.

Idea kampanii "Operacja na cenach" została wpisana w estetykę operacji chirurgicznej. W egzekucji graficznej posłużono się atrybutami sali operacyjnej, szpitala, tak, aby wywołać właściwe skojarzenia wynikające z drastycznej przeceny powstałej w wyniku 'operacji' na cenach.

Założeniem twórców kreacji kampanii "Operacja na cenach" było wykorzystanie błyskotliwej, nowoczesnej i dojrzałej grafiki, aby zwrócić uwagę konsumentów i zaintrygować ich niestandardową interpretacją kampanii wyprzedażowej.

Berlincut odpowiedzialne było za koncepcję oraz projekt materiałów POS (postery, hangery, ulotki, zawieszki oraz wlepki).

Kampania wyprzedażowa Reportera potrwa do końca Lipca 2007.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Berlincut autorem kreacji kampanii Reportera

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl