SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Bernadetta Byrska dyrektorem ds. rozwoju projektów wydawniczych treści premium w Grupie Onet-RAS Polska

Bernadetta Byrska objęła stanowisko dyrektora ds. rozwoju projektów wydawniczych treści premium w Grupie Onet - RAS Polska. To nowo utworzone stanowisko w tym segmencie, w skład którego wchodzą marki „Newsweek Polska” i „Forbes”.

Article

Byrska będzie odpowiedzialna za budowanie i wdrożenie strategii rozwoju projektów wydawniczych w segmencie treści premium. Pokieruje zespołem, który skupi się na rozwoju obecnych tytułów i kreowaniu nowych projektów wydawniczych również w wersji online.

- Jestem przekonana, że przy tak dużym doświadczeniu, posiadanych kompetencji Bernadetta doskonale poradzi sobie z nowymi obowiązkami i z sukcesem będzie rozwijała projekty wydawnicze dla marek Newsweek i Forbes - mówi Anna Kaczmarska, dyrektor wydawniczy segmentu treści premium.

Bernadetta Byrska od czterech lat jest związana z Grupą Onet-RAS Polska. Dotychczas pracowała na stanowisku business project managera marki "Newsweek". W tym czasie rozwinęła m.in. segment wydań specjalnych pod marką Newsweek. Ponadto zbudowała markę Biblioteka Newsweeka: wprowadziła na rynek bestsellerowe książki, m.in. przewodnik „101 najlepszych restauracji i hoteli w Polsce” Magdy Gessler, „A nie mówiłem” Tomasza Lisa i „Jarosław. Tajemnice Kaczyńskiego” Michała Krzymowskiego.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Bernadetta Byrska dyrektorem ds. rozwoju projektów wydawniczych treści premium w Grupie Onet-RAS Polska

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Były pracownik
Gratulacje - fajny zawodnik!
0 0
odpowiedź
User
kajak
na zadowoloną nie wygląda :)
0 0
odpowiedź
User
korpomowa
zawodnik ???? ludzie ...
1 0
odpowiedź
User
Jp
Płakać się chce
0 0
odpowiedź
User
Katrin
Nie znam. Będzie coś z tego? Bo to już chyba z trzecia albo czwarta osoba od "paid contentu" jaka oglosili...
0 0
odpowiedź
User
Komor
To co robi dyrektor wydawniczy jak jest osobny dyrektor od rozwoju projektów wydawniczych
0 0
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing