bet-at-home.com sponsorem narciarskich mistrzostw świata

Firma bet-at-home.com została sponsorem tegorocznych mistrzostwświata w narciarstwie klasycznym. Jej nazwa znajdzie się woficjalnym określeniu imprezy, a logo będzie prezentowane nastrojach zawodników i podczas dekoracji zwycięzców.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Jako tzw. "presenting sponsor" tegorocznych mistrzostw świata wnarciarstwie klasycznym odbywających się w Libercu firmabukmacherska bet-at-home.com jest obecna w oficjalnej nazwiezawodów, która brzmi: FIS Nordic World Ski Championships 2009presented by bet-at-home.com. Ponadto jej logo znajdzie się nanumerach startowych zawodników, bramkach startowych i końcowych,ściance, przy której przeprowadzane będą wywiady telewizyjne, orazwe wszystkich materiałach prasowych, a także będzie eksponowanepodczas dekoracji zwycięzców.

- Do sponsorowania narciarskich mistrzostw świata skłoniła nasich wysoka oglądalność - argumentuje Klaus Gruber, dyrektorbet-at-home.com ds. marketingu międzynarodowego. - Projekt tendoskonale poszerza nasze dotychczasowe działania związane zeskokami narciarskimi, wzmacniając rozpoznawalność markibet-at-home.com - dodaje.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu