Beyond Meat wybrał agencję kreatywną do obsługi w Europie

Producent mięsa roślinnego, firma Beyond Meat wybrał w przetargu agencję kreatywną do obsługi w Europie. To niezależna agencja Isobel.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Beyond Meat wybrał agencję kreatywną do obsługi w Europie

Agencja Isobel została wybrana po konkurencyjnym procesie przetargowym przeprowadzonym przez The Introduction. Dotychczas Beyond Meat, który ma europejską siedzibę w Amsterdamie nie miał stałej agencji do obsługi kreatywnej, w przeszłości współpracował z agencjami Oliver i Boomerang.

Rola agencji Isobel będzie polegać na promowaniu misji marki Beyond Meat, która koncentruje się na znaczeniu dokonywania pozytywnych wyborów żywieniowych dla zdrowia planety. Będzie odpowiedzialna za tworzenie kampanii, które rezonują z tą misją w całej Europie.

Bram Meijer, dyrektor ds. marketingu regionalnego EMEA w Beyond Meat, powiedział: „Beyond Meat to marka, która potrzebuje kreatywnego partnera, który naprawdę rozumie trendy kulturowe i kulinarne na danym rynku, a także jest w stanie tworzyć zapadające w pamięć, wyróżniające się dzieła kreatywne".

Agencja Boomerang, część Publicis Groupe, współpracowała z marką przy kampanii w 2022 r. zatytułowanej „Go beyond” . Niedawno, w styczniu tego roku, Oliver Agency, należąca do Brandtech Group, współpracowała z Beyond Meat przy  kampanii „Taste you can believe in” .

W 2021 roku Beyond Meat wybrało OMD na swoją agencję medialną.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję