SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Bezpieczna wycieczka górska reklamuje MetLife Invest (wideo)

Ruszył drugi, produktowy etap kampanii reklamującej firmę ubezpieczeniową MetLife. Akcję, prezentującą ofertę ochronno-inwestycyjną MetLife Invest, przygotowały firmy PZL, Mindshare Polska i ComPress.

Nowa reklama MetLife pokazuje grupę klientów tej firmy na wycieczce górskiej. Dyskretnie towarzyszy im animowany piesek Snoopy, ambasador ubezpieczyciela, który na szczycie rozstawia przed nimi barierkę ochronną.

W kampanii promowany jest MetLife Invest, ubezpieczeniowo-inwestycyjna oferta firmy. Reklamy podkreślają, że łączy ona ochronę typową dla polisy ubezpieczeniowej z regularnym inwestowaniem na przyszłość, np. na emeryturę.

Przez ostatni miesiąc trwała wizerunkowa kampania MetLife pod hasłem „Rozwijamy się dla Ciebie od ponad 145 lat”, związana ze zmianą nazwy firmy z MetLife Amplico (zobacz szczegóły).

 

Obecny etap akcji obejmuje telewizję (TVN, Polsat, TVP1, TVP2, kanały tematyczne), kina (35 kin sieci Multikino, kilkanaście kin studyjnych), prasę (tygodniki opinii), internet oraz outdoor (m.in. logo na jednym z najwyższych wieżowców w Warszawie, reklamy na stacji metra Centrum, maty antypoślizgowe na basenie Warszawianka i lotnisku Okęcie).

Kreację kampanii przygotowała agencja PZL, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mindshare Polska, a działania PR przygotowała i realizuje agencja ComPress.

Dołącz do dyskusji: Bezpieczna wycieczka górska reklamuje MetLife Invest (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl