SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

"Bezpieczne drogi" w kampanii społecznej RSA i Link4

Firmy ubezpieczeniowe RSA i Link4 zaczynają kampanię społeczną "Bezpieczne drogi" mającą na celu zwiększenie bezpieczeństwa na drogach oraz edukację ich użytkowników.

Śmiertelne wypadki drogowe są główną przyczyną śmierci młodych ludzi - z danych wynika, że średnio co 25 sekund na drogach całego świata ginie jedna osoba. RSA, którego częścią jest Link4, zamierza do 2018 roku dotrzeć do miliona osób z praktycznymi radami, jak uniknąć potencjalnych niebezpieczeństw na drogach. Działania obejmują edukację kierowców oraz pasażerów. Firma chce także dostarczać technologię poprawiającą bezpieczeństwo.

- Także w Polsce angażujemy się w działania poprawiające bezpieczeństwo na drogach. Współpracujemy w tym zakresie z najnowocześniejszym ośrodkiem doskonalenia jazdy samochodem w Polsce, jakim jest Sobiesław Zasada Centrum w Bednarach pod Poznaniem. Nasi klienci mają tam okazję, by poprawiać technikę prowadzenia samochodu - opisuje Marcin Niewiadomski, dyrektor pionu sprzedaży i marketingu ubezpieczeń indywidualnych w Link4.

W Polsce start działań zaplanowano na początek przyszłego roku, obecnie trwa ustalanie zasięgu kampanii.

Dołącz do dyskusji: "Bezpieczne drogi" w kampanii społecznej RSA i Link4

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl