SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Biedronka po raz kolejny obniża ceny regularne kilkudziesięciu produktów

Sieć sklepów Biedronka (Jeronimo Martins Polska) ponownie obniżyła ceny regularne kolejnych produktów. Dwa tygodnie po obniżce cen regularnych podstawowych artykułów, sieć rozszerza tę listę o kolejnych kilkadziesiąt. Kilka dni wcześniej obniżkę cen wprowadziła sieć sklepów Netto.

Dla kolejnych kilkudziesięciu produktów Biedronka znowu obniżyła ceny regularne. Od 25 lipca we wszystkich sklepach sieci Biedronka można nabyć m.in. ser żółty Liliput Światowid 350 g w cenie 7,99 zł (stara cena regularna  8,94 zł za opakowanie), chleb tostowy pełnoziarnisty 500 g w cenie 3,19 zł (wcześniejsza cena 3,57 zł), czy jogurt pitny Fruvita Pure Mix 250 g  w cenie 2,05 zł (stara cena regularna 2,47 zł).

Cena papieru toaletowego Queen Rumiankowy 8 rolek wynosi teraz 8,99 zł (stara cena regularna 9,99 zł), a ręcznik kuchenny Queen jest dostępny w cenie regularnej – 5,49 zł (wcześniej 5,99 zł). Kolejny ważny powód, by iść do Biedronki, zyskali wielbiciele owoców morza, bo krewetki Vannamei Białe Marinero 225 g od teraz mogą nabyć w cenie regularnej 17,10 zł (stara cena regularna 23,99 zł).

- Jako pierwsi na rynku obniżyliśmy ceny regularne podstawowych produktów w związku ze spadającą inflacją. Teraz do tej listy dodajemy kilkadziesiąt kolejnych i, co warto podkreślić, są to ceny regularne, a nie ceny promocyjne, do których atrakcyjności zdążyliśmy już przyzwyczaić naszych klientów. Obniżka cen regularnych, kiedy tylko pozwala nam na to sytuacja rynkowa, to wyraz troski o portfele naszych klientów, dzięki czemu mają oni możliwość zrobienia zakupów w jeszcze niższych cenach - mówi Wojciech Kozar, dyrektor handlowy w sieci Biedronka.



Akcji towarzyszy kolejna odsłona całorocznej kampanii „Do Biedronki IDĘ”, która ponowną obniżkę cen regularnych wskazuje jako kolejny powód, by pójść do Biedronki. Kampania widoczna będzie w TV (sześć nowych 30-sekundowych spotów), radiu, social mediach, na kanale YouTube, w aplikacji Moja Biedronka oraz w przestrzeni sklepów sieci Biedronka.

Od poniedziałku taniej też w Netto

Kilka dni temu o obniżce cen regularnych 85 produktów poinformowała sieć sklepów Netto Polska. Zmiany cen dotyczą wybranych produktów, takich jak mleko, sery, śmietana, olej, masło, ryż. Taniej można też kupić teraz niektóre środków czystości oraz żywność dla zwierząt.

Decyzja, korzystna dla klientów i ich portfeli, wynika z polityki cenowej Netto, przy czym podjęta została również w reakcji na obniżki cen surowców na rynku.

Netto tłumaczy obniżkę cen spadkiem cen surowców na rynku krajowym. Od teraz w nowych niższych cenach dostępnych jest łącznie 85 produktów.

Netto Polska ma obecnie 660 sklepów i zatrudnia ponad 9 tys. osób.

Dołącz do dyskusji: Biedronka po raz kolejny obniża ceny regularne kilkudziesięciu produktów

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
WściekłyChopin
Skoro obniża, to mogłyby być od zawsze niższe. A skoro nie były, znaczy się, że okradała klientów. I tak jest we wszystkich marketach.
odpowiedź
User
wiwis
A skoro nie były, znaczy się, że okradała klientów.


Nie okradali, ale bezczelnie wykorzystywali sytuację na rynku w celu maksymalizacji zysków.
odpowiedź
User
Max
Lewactwo zaraz oskarży Biedrę o współpracę z PiSem i obniżanie cen produktów przed wyborami. FED i ECB już kolaborują z PiSem, stąd przecież umocnienie złotówki, chociaż tu to wiadomo, że Kurski w BŚ manipuluje. No, świat się sprzysiągł przeciw najmundrzejszym
odpowiedź