Biedronka na Słowacji. Znamy datę otwarcia pierwszego sklepu

Biedronka otworzy pierwszy sklep na Słowacji w dniu 5 marca. Wówczas ruszy także centrum dystrybucyjne. – Nowy rozdział nie tylko w historii Biedronki – czytamy w komunikacie firmy.

Dominik Senkowski
Dominik Senkowski
Udostępnij artykuł:
Biedronka na Słowacji. Znamy datę otwarcia pierwszego sklepu
fot. Linkedin/Biedronka

– Drodzy Państwo, zapnijcie pasy! Sieć Biedronka szykuje się do lądowania na Słowacji. Już 5 marca otwieramy pierwszy sklep oraz centrum dystrybucyjne w kraju. To wyjątkowy moment, który rozpocznie nowy rozdział nie tylko w historii Biedronki – taka informacja pojawiła się we wtorek na profilu Biedronki na Linkedin.

Biedronka od marca na Słowacji 

W sierpniu ub.r. podawaliśmy, że Jeronimo Martins Polska szykuje się do otwarcia sklepów Biedronka na Słowacji. Podano wtedy nazwy pięciu miast, w których będą zlokalizowane. Trwa rekrutacja pracowników. Pierwsze sklepy Biedronka pojawią się w Zwoleniu, Levicach, Nowym Zamku, Poważskiej Bystrzycy i Senicy. Sklepy Biedronki na Słowacji mają oferować produkty od polskich dostawców. 

Dziś Biedronka funkcjonuje nie tylko w Polsce i Portugalii, ale także w Kolumbii, Maroku i Czechach. W naszym kraju na koniec I kwartału 2024 posiadała prawie 3600 placówek w ponad 1300 miejscowościach. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu