SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Biedronka sponsorem piłkarskiej reprezentacji przez kolejne cztery lata

Sieć sklepów Biedronka (Jeronimo Martins Polska) na kolejne cztery lata przedłużyła umowę sponsorską z Polskim Związkiem Piłki Nożnej. Będzie wspierać zarówno pierwszą reprezentację, jak też kadrę młodzieżową i kobiecą.

Article

Biedronka jest sponsorem reprezentacji od połowy 2010 roku. Do tej pory wspierała tylko główną drużynę mężczyzn, a w ramach nowej umowy będzie też sponsorem reprezentacji młodzieżowej do lat 21 i kadry kobiet.

- Jesteśmy bardzo zadowoleni z tego, że mamy dobrego sponsora, który utożsamia się z reprezentacją Polski i jest jej wierny na dobre i złe. Nasza dotychczasowa współpraca układa się wzorcowo i jestem przekonany, że czekają nas kolejne cztery lata owocnej współpracy - komentuje Maciej Sawicki, sekretarz generalny PZPN.

Jako sponsor Biedronka może posługiwać się tym tytułem w swoich kampaniach marketingowych i reklamować się podczas meczów reprezentacji. Kulminacja dotychczasowej współpracy nastąpiła podczas Euro 2012 - w kampanii pod hasłem „Wszyscy jesteśmy drużyną narodową” emitowano cykl reklam, w których ówczesny trener reprezentacji Franciszek Smuda najpierw powoływał do kadry wszystkich Polaków w kolejności alfabetycznej, a potem trenował z Adamiakami i Błaszczykowskimi, m.in. kapitanem naszej drużyny Jakubem Błaszczykowskim (przeczytaj więcej i obejrzyj te spoty). Według nieoficjalnych informacji dotychczas Jeronimo Martins Polska płaciło PZPN-owi 2 mln zł rocznie.

W styczniu br. oficjalnym sponsorem reprezentacji został serwis Cinkciarz.pl (więcej na ten temat). Nie wiadomo natomiast, kto będzie sponsorem głównym kadry od sierpnia, kiedy skończy się umowa z Orange Polska, a telekom poinformował już, że jej nie przedłuży (zobacz szczegóły).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Biedronka sponsorem piłkarskiej reprezentacji przez kolejne cztery lata

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ekspert
jaka gra taki sponsor ;)
17 8
odpowiedź
User
pavv
Znajomy ma warzywniak i też zamierza zostać sponsorem "reprezentacji" Polski w piłce (s)kopanej.
12 8
odpowiedź
User
jak
Chrzanić tych kopaczy. Niczego nie potrafią osiągnąć. Z Euro odpadli w przedbiegach. Na Mundial się nie dostali. Tylko wstyd Polsce przynoszą. Większy pożytek jest z Biedronki niż z tej żenującej reprezentacji.
11 8
odpowiedź
User
Sławek
"w kampanii pod hasłem „Wszyscy jesteśmy drużyną reklamową”"
a nie przypadkiem narodową? Wirtualnemedia - chyba za dużo internetów na dzisiaj :)
10 8
odpowiedź
User
tylko biedronka nie ma ogonka
Szkoda kasy na tych patałachów! Po swoich ostatnich "występach" to oni powinni nam płacić za wytrwałość, za to, że się im kibicuje na stadionie i przed tv. Kopacze trawnika, a nie piłkarze!
10 8
odpowiedź