SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Biedronka zainteresowana digitalizacją i e-commerce. Została członkiem Izby Gospodarki Elektronicznej

Do grona firm zrzeszonych w Izbie Gospodarki Elektronicznej dołączyło Jerónimo Martins Polska, właściciel m.in. sieci handlowej Biedronka i drogerii Hebe. Są już w niej m.in. Allegro, CCC, Decathlon, Empik, Lidl  i RTV Euro AGD.

fot. materiały prasoweArticle

Izba Gospodarki Elektronicznej reprezentuje i wspiera interesy firm związanych z rynkiem gospodarki elektronicznej w Polsce, ze szczególnym uwzględnieniem firm zrzeszonych w e-Izbie. Jej misją jest rozwój polskiej branży gospodarki cyfrowej poprzez współpracę, wymianę know-how, działania legislacyjne oraz silną i efektywną reprezentację wspólnych interesów w dialogu z instytucjami polskiej administracji rządowej, Unii Europejskiej oraz organizacjami pozarządowymi w kraju i na świecie.

- Biedronka to nie tylko półki pełne wysokiej jakości towarów w przystępnych cenach, to także całe zaplecze technologiczne, które jest niezbędne do funkcjonowania tak rozwiniętej sieci handlowej jak nasza. Biedronka jest firmą innowacyjną, która aktywnie zmienia rzeczywistość cyfrową. Jestem pewna, że nasza wzajemna wymiana wiedzy i doświadczeń może przyczynić się do rozwoju usług cyfrowych w Polsce. Gospodarka oparta na wiedzy jest faktem, a my jesteśmy jej aktywnym uczestnikiem, dlatego stawiamy kropkę nad „i” dołączając do Izby Gospodarki Elektronicznej. Nasza współpraca ekspercka będzie z pewnością korzyścią dla całej branży digital w Polsce. Cieszę się, że łączymy siły z tak ważną organizacją branżową - mówi Beata Jankowiak, dyrektorka działu marketingu sieci Biedronka i członek zarządu sieci.

Patrycja Sass-Staniszewska, prezes Izby Gospodarki Elektronicznej dodaje, że przyłączenie Jerónimo Martins do grona firm zrzeszonych w Izbie Gospodarki Elektronicznej jest kolejnym krokiem w realizacji zaplanowanej na najbliższe lata strategii e-Izby. - Jestem przekonana, że z tak silnym graczem wspólnie będziemy aktywniej rozwijać branżę sprzedaży spożywczej przez internet - dodaje.

Wśród członków Izby Gospodarki Elektronicznej są już m.in. Allegro, CCC, Decathlon, Empik, Lidl  i RTV Euro AGD.

Biedronka z Glovo

Jak już informowaliśmy w pierwszych tygodniach pandemii Biedronka nawiązała partnerstwo z firmą dostawczą Glovo. Jej kurierzy dostarczają z dyskontów sieci do domów klientów produkty zamówione przez internet.

Początkowo opcja zamawiania ze sklepów Biedronka w aplikacji Glovo działała w 10 największych miastach, na początku maja wprowadzono możliwość zamawiania zakupów także w niedzielę, wtedy usługa była dostępna już w 16 miastach.

Obecnie zakupy z Biedornki poprzez Glovo można robić w 21 miastach: Warszawie, Łodzi, Krakowie, Wrocławiu, Gdyni, Gdańsku, Sopocie, Poznaniu, Katowicach, Szczecinie, Olsztynie, Bydgoszczy, Toruniu, Płocku, Lublinie, Białymstoku, Gliwicach, Chorzowie, Sosnowcu, Zielonej Górze i Rzeszowie.

Biedronka podkreśla, że w Glovo jest dostępnych już 2 tys. produktów z jej sklepów, ostatnio pojawiły się produkty mrożone. W ofercie są m.in. artykuły z akcji tematycznych Biedronki, np. tygodnia azjatyckiego, włoskiego lub portugalskiego.

Biedronka ma ponad 3 tys. sklepów

W całym kraju działa nieco ponad 3 tys. sklepów Biedronka, w ub.r. ich liczba zwiększyła się o 102 do 3 002. W br. ma przybyć ponad 100, a w tysiącu będą działały kasy samoobsługowe. Sieć Biedronka dotychczas nie prowadziła sprzedaży w internecie.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Biedronka zainteresowana digitalizacją i e-commerce. Została członkiem Izby Gospodarki Elektronicznej

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl