SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Bieńkowski, Gardziewicz, Kalinowska i AMP Media dla marki Aryton

Firma Aryton wdraża nową strategię dla swojej marki odzieżowej o takiej samej nazwie. W związku z tym rozpoczyna współpracę z Pawłem Bieńkowskim, Tomaszem Gardziewiczem, Martą Kalinowską i agencją AMP Media.

Jednym ze strategicznych celów marki Aryton jest intensyfikacja działań e-marketingowych. W związku z tym nawiązano współpracę z agencją AMP Media, która jako partner marki w zakresie e-commerce przygotuje jej nowy serwis. Zostanie on udostępniony pod koniec sierpnia.

Jednocześnie Aryton poszerza współpracę ze znaną stylistką, dziennikarką i wykładowcą mody Martą Kalinowską. Poprowadzi oni cykl szkoleń kadry sprzedażowej firmy oraz ma mieć istotny wpływ na nową kolekcję tej marki.

Do zespołu marketingu Aryton dołączył Tomasz Gardziewicz, obejmując funkcję brand managera. Gardziewicz był wcześniej związany z branżą odzieżową, a w latach 2004-2009 pracował w LPP, gdzie był m.in. kierownikiem biura marketingu Cropp i kierownikiem ds. projektów marketingowych. Potem przez rok był brand managerem Scotch&Soda, a ostatnie trzy lata pracował w biurze marketingu towarzystwa ubezpieczeniowego Ergo Hestia.

Współpracę z Aryton rozpoczyna też Paweł Bieńkowski, który od 7 lat prowadzi własną agencję PR reprezentującą m.in. Joannę Horodyńską, Annę Czartoryską, Małgorzatę Sochę i Filipa Bobka oraz prowadzących działania PR dla marek takich jak Tous, Villeroy&Boch, Galeria Sarapata, Oskary Fashion i Łukasz Jemioł. Ogółem od 17 lat zajmuje się budowaniem oraz wdrażaniem strategii działań komunikacji marketingowej i PR.

Nowa strategia marki Aryton ma też odzwierciedlać najwyższą jakość w obsłudze klienta i komunikacji. Strategię powstała z inicjatywy creative managera Patrycji Cierockiej oraz marketing managera Sylwii Cierockiej, córek właścicieli marki Aryton.

Aryton planuje też dalszy rozwój sieci swoich salonów (których jest obecnie prawie 30) w najważniejszych centrach handlowych.

Dołącz do dyskusji: Bieńkowski, Gardziewicz, Kalinowska i AMP Media dla marki Aryton

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ekspert
zapowiada się bardzo ciekawie ;)
odpowiedź