SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Big Brother z własną agencją PR

United PR odpowiedzialna za promocję PR nowej edycji najpopularniejszego w historii polskiej telewizji reality show - 'Big Brother 4.1'.

United PR wygrała przetarg na promocję PR kolejnej edycji reality show Big Brother 4.1, który wyemitowany zostanie na antenie Czwórki (TV4) we wrześniu b.r. W wyścigu o promocję programu Agencja pokonała trzech konkurentów.

W ramach projektu Agencja zajmuje się obsługą PR nowej edycji Big Brother 4.1. Przedmiotem umowy pomiędzy twórcą formatu reality show spółką Endemol a United PR są usługi z zakresu relacji medialnych, organizacji imprez i trendsettingu.

Jednym z nich jest organizowany po raz pierwszy w historii formatu casting poza granicami kraju emisji programu. Casting będzie miał miejsce w Londynie w dniu 30 czerwca.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Big Brother z własną agencją PR

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl