SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Big Brother z własną agencją PR

United PR odpowiedzialna za promocję PR nowej edycjinajpopularniejszego w historii polskiej telewizji reality show -'Big Brother 4.1'.

United PR wygrała przetarg na promocję PR kolejnej edycjireality show Big Brother 4.1, który wyemitowany zostanie na antenieCzwórki (TV4) we wrześniu b.r. W wyścigu o promocję programuAgencja pokonała trzech konkurentów.

W ramach projektu Agencja zajmuje się obsługą PR nowej edycjiBig Brother 4.1. Przedmiotem umowy pomiędzy twórcą formatu realityshow spółką Endemol a United PR są usługi z zakresu relacjimedialnych, organizacji imprez i trendsettingu.

Jednym z nich jest organizowany po raz pierwszy w historiiformatu casting poza granicami kraju emisji programu. Castingbędzie miał miejsce w Londynie w dniu 30 czerwca.

Dołącz do dyskusji: Big Brother z własną agencją PR

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl