SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Big Milk klientem Agencji 2012

Agencja 2012 wygrała przetarg na opracowanie strategii oraz kreacji komunikacji marki Big Milk (Unilever).

Article

Do zadań agencji należeć będzie przygotowanie kampanii 360, zarówno w kanałach ATL, jak i digital i social media.

W przeprowadzonym na przełomie lipca i sierpnia przetargu wzięły udział cztery agencje reklamowe. Marketer nie podaje ich nazw.

Marka Big Milk w 2018 roku była promowana kampanią „Małe rzeczy są Big”, którą przygotowały i zrealizowały IQ Marketing (koncepcja, kreacja) i Mindshare (zakup mediów).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Big Milk klientem Agencji 2012

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Zorg
Panie Przemysławie, Panie Macieju, serdeczne gratulacje!
0 0
odpowiedź