SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Big Milk reklamowany jako „najbardziej spontaniczny lód” (wideo)

Trwa kampania reklamowa lodów Big Milk (produkowanych przez Unilever) pod hasłem „Najbardziej spontaniczny lód”. Jej kreacją zajęła się Agencja 2012.

Article

Spoty z kampanii pokazują sceny w letniej scenerii z radosnymi ludźmi, którymi lody Big Milk towarzyszą w różnych rozrywkach.

Slogan główny opiera się na grze słów: „Najbardziej spontaniczny lód/lud”.

 

Działania reklamujące lody Big Milk obejmuję przede wszystkim telewizję oraz internet.

 

Za kreację kampanii marki Big Milk od końcówki 2019 roku odpowiada Agencja 2012.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Big Milk reklamowany jako „najbardziej spontaniczny lód” (wideo)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
designer
Fajne hasełko, pozdro 2k12!
0 1
odpowiedź
User
tomcioc
Jak się nazywa ta piosenka z reklamy bigmilka i kto jest autorem? Ktoś coś?
0 0
odpowiedź