SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Big Picture zajmie się komunikacją marki Finlandia

Firma Brown-Forman wybrała agencję Big Picture do obsługi nowego produktu z portfolio Finlandia Vodka - Finlandia Botanical.

Article

W ramach bieżącej współpracy do zadań Big Picture należy opracowanie kompleksowej strategii PR, która podkreśla unikatowe atrybuty dla Finlandia Vodka wraz z pozycjonowaniem nowej kampanii „Jestem czystością stworzoną w Finlandii” oraz strategia komunikacyjna & influencer marketingowa launchująca nowość produktową – Finlandie Botanical.

Big Picture dla marki Finlandia

Przy realizacji działań dla marki Finlandia agencja Big Picture współpracuje ściśle z agencją kreatywną HOLO, która już od 4 lat realizuje projekty o zasięgu międzynarodowym dla marki Finlandia Vodka oraz pozostałych produktów top premium z portfolio Brown-Forman.

Wśród zaplanowanych aktywności dla marki znajduje się: współpraca z influencerami, media relacje oraz działania z zakresu brand experience.

Za działania dla marki po stronie agencji odpowiada Monika Roth (PR consultant) oraz Aleksandra Kołakowska (PR consultant).

Finlandia Vodka i nowy produkt Finlandia Botanical to kolejne marki alkoholi premium, które z początkiem roku dołączyły do portfolio Big Picture. Obecnie agencja obsługuje wybrane marki premium koncernu William Grant & Sons, tj. Glenfiddich oraz The Balvenie.

Współpraca została nawiązana w drodze rekomendacji, ma charakter projektowy.

Finlandia Botanical, czyli nowa pozycja w produktowym portfolio Brown-Forman, to dwa smaki - Ogórek & Mięta oraz Dzika Jagoda & Róża. Nowość w portfolio marki stanowią dwa smaki naturalnie infuzowanego alkoholu, będącego pomostem pomiędzy światem wódki i ginu. Trunek o obniżonej zawartości alkoholu będzie stanowił bazę do orzeźwiających letnich drinków.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Big Picture zajmie się komunikacją marki Finlandia

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl