SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Argentyńczycy przygotowali billboardy, które doświetlają drogi

Argentyńska firma ubezpieczeń komunikacyjnych La Caja zrealizowała kampanię, która miała podnieść poziom bezpieczeństwa na drogach. Razem z agencją TBWA/Buenos Aires przygotowała billboardy, które dodatkowo oświetlały mniej uczęszczane drogi.

Article

W Argentynie istotnym problemem infrastrukturalnym jest duży odsetek niskiej jakości, nieoświetlonych i trudno przejezdnych dróg. To często przyczyna wypadków.

Firma La Caja i agencja TBWA/Buenos Aires we współpracy z Narodową Organizacją Bezpieczeństwa Drogowego opracowała listę miejsc, w których niewidoczne zakręty mogą być potencjalną przyczyną wypadków. Te fragmenty dróg doświetlono, za pomocą specjalnych billboardów. Reflektory na nich umieszczone nie podświetlają tekstu reklamy, ale zbliżający się zakręt. Światło ma taką barwę i natężenie, że nie oślepia kierowców.

Dodatkowo, marketer stworzył film promocyjny, którego bohaterem jest ojciec czekający na bezpieczny powrót syna.

Billboardy przygotowała agencja TBWA z Buenos Aires.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Argentyńczycy przygotowali billboardy, które doświetlają drogi

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl