SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Bioderma promuje kosmetyki do skóry

Rusza cross-channelowa, ogólnopolska kampania nowej kolekcji ekobiologicznych serum marki Bioderma. Media zaplanował i zakupił PRO Media House.

Jest to pierwsza kampania czterech produktów z kategorii serum od marki Bioderma, przeznaczonych do różnych typów skóry: wrażliwej (Sensibio Defensive Serum), odwodnionej (Hydrabio Hyalu+ serum), tłustej i mieszanej (Sebium Serum), z przebarwieniami ( Pigmentbio C-Concentrate serum).

Celem kampanii jest pokazanie, że najlepsze efekty dają produkty, które dokładnie odpowiadają na potrzeby naszej skóry, dodają mocy podkręcając pielęgnację, a jednocześnie wzmacniają naturalną siłę samej skóry utrzymując efekty działania na długi czas. Zgodnie z hasłem „Moc serum, siła skóry”.

Bioderma na największym nośniku OOH w Polsce

Ogólnopolskie działania reklamowe zaplanowane są na marzec i kwiecień 2024.

Kampania pojawi się na siatkach wielkoformatowych w prestiżowych lokalizacjach, na precyzyjnie dobranych citylightach w 20 miastach Polski oraz na nośnikach digital w wyselekcjonowanych centrach biznesowych i klubach fitness.

Reklamy video emitowane będą w największych kinach, serwisach VOD, mediach społecznościowych, a także na największym w Europie nośniku DOOH, umiejscowionym na hali Tauron Arena w Krakowie.

Spoty usłyszymy także w ogólnopolskich stacjach radiowych i sieciach, m.in. Radiu ZET, TOK FM, Złote Przeboje, Meloradio, Chillizet. 
W ramach działań digital emitowane będą reklamy graficzne, video, tekstowe oraz artykuły contentowe.

Media do kampanii zaplanował i zakupił dom mediowy PRO Media House, który wygrał multibrandowy przetarg na obsługę aktualnej kampanii marki Bioderma. 

Dołącz do dyskusji: Bioderma promuje kosmetyki do skóry

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl