„Bitwa o palety” bez kontynuacji. Polsat rezygnuje z programu?

Program „Bitwa o palety” jesienią nie wróci na antenę Super Polsatu. Niewykluczone jednak, że w przyszłości format będzie jednak kontynuowany – ustalił nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl.

Kamila Meller
Kamila Meller
Udostępnij artykuł:
„Bitwa o palety” bez kontynuacji. Polsat rezygnuje z programu?
Zygmunt Chajzer, "Bitwa o palety", mat. prasowe

W jesiennej ramówce Super Polsatu zabraknie programu „Bitwa o palety”, który zadebiutował na antenie w listopadzie ub.r. Polską edycję cieszącego się popularnością za granicą formatu „Return Masters” prowadził Zygmunt Chajzer. Obecnie prezenter jest rozważany jako prowadzący teleturniej “Idź na całość”, którego reaktywację zapowiedziała Grupa Warner Bros. Discovery. Kultowy program ma pojawić się jesienią na antenie TTV. 

Jak usłyszeliśmy jednak nieoficjalnie, stacja nie rezygnuje całkowicie z formatu. Niewykluczone, że “Bitwa o palety” jeszcze się pojawi. 

Ilu widzów miała pierwsza edycja “Bitwy o palety”? 

Według danych Nielsena pierwszą edycję programu z udziałem Zygmunta Chajzera śledziło na antenie Super Polsatu średnio 69 tys. widzów. Udział stacji w telewizyjnym rynku był na poziomie 0,53 proc. wśród wszystkich widzów oraz 0,74 proc. w grupie komercyjnej 16-59. 

„Bitwa o palety” była emitowana od poniedziałku do piątku  o godz. 20.00 między listopadem a grudniem ub.r. Najpopularniejszy odcinek formatu z udziałem Zygmunta Chajzera zgromadził przed telewizorami 100 tys. odbiorców.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?