Bitwa pod Grunwaldem w reklamie piwa Specjal

W miastach na Mazurach prowadzona jest outdoorowa kampaniareklamowa piwa Specjal. Akcja promuje coroczną inscenizację bitwypod Grunwaldem.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Prowadzona od początku lipca outdoorowa kampania reklamowa piwaSpecjal podkreśla, że ta marka jest sponsoreminscenizacji bitwy pod Grunwaldem zaplanowanej na 18 lipca. Akcjaobejmuje siatki wielkoformatowe w Olsztynie (gdzie dodatkowowykorzystywane są nośniki systemowe BB 5x2m i FL 6x3m), Ostródzie,Iławie, Brodnicy i Nidzicy oraz nośniki w formacie 12x4m przywjazdach do tych miast.

Kreację kampanii - zaplanowanej do 20 lipca - przygotowałaagencja reklamowa Locomotiva, natomiastplanowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MediaConcept.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana