SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

20 marca wystartuje Biznes24, kanał Winnickiego i Młodkowskiego. Reklamy ma sprzedawać TVP

W piątek, 20 marca br. wystartuje nowy kanał telewizyjny Biznes24, którego twórcami są Michał Winnicki i Roman Młodkowski - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Stacja właśnie otrzymała od KRRiT koncesję na nadawanie.

Roman Młodkowski, foto: TVN / Bartosz Krupa / East NewsRoman Młodkowski, foto: TVN / Bartosz Krupa / East News

Biznes24 to kanał poświęcony biznesowi, gospodarce i ekonomii. - Start kanału jest odpowiedzią na potrzeby widzów zainteresowanych finansami i gospodarką oraz wycofanie się z tej tematyki przez pozostałe duże stacje newsowe w Polsce - kilka tygodni temu komentował nam Winnicki.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Na antenie stacji znajdą się pasma programowe „na żywo” pokazujące najważniejsze punkty rynkowego dnia, otwarcie i zamknięcie giełdy. Oprócz nich widzowie będą mogli zobaczyć audycje o charakterze poradnikowym, edukacyjnym i dokumentalnym, które pokażą istotne problemy związane z biznesem. Na ekranie pojawią się też dane rynkowe, które emitowane będą przez całą dobę. Biznes24 będzie się koncentrować na polskim rynku, ale w stacji będą się pojawiać również informacje z zagranicy.

Start 20 marca 2020 roku, jest zgoda KRRiT

Portal Wirtualnemedia.pl dowiedział się, że Biznes24 rozpocznie nadawanie w piątek, 20 marca 2020 roku. Stacja będzie dostępna w jakości HD na platformach satelitarnych i w sieciach kablowych, a także w formie płatnej na stronie internetowej biznes24.pl.

Nowa stacja w tym tygodniu otrzymała od Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji koncesję na nadawanie.

Siedziba redakcji Biznes24 będzie się mieściła w Warszawie, skąd będą nadawane audycje na żywo. Wkrótce zostanie ogłoszony skład redakcji stacji, która będzie dodatkowo wspomagana przez sieć korespondentów z całej Polski.

Stacja Biznes24 już od pierwszego dnia nadawania będzie dostępna w panelu Nielsen Audience Measurement. Michał Winnicki informuje, że „Biznes24 osiągnie oglądalność wyższą, niż suma widowni Polsat Biznes i TVN CNBC Biznes z ich lat świetności”.

Brokerem reklamowym kanału będzie Telewizja Polska. Spoty reklamowe w nowej stacji będą nadawane już od pierwszego dnia nadawania.

Biznes24 współtworzą: Michał Winnicki, który wraz ze swoim zespołem odpowiada za technologię, sieć korespondentów, dystrybucję i sprzedaż czasu antenowego oraz Roman Młodkowski, odpowiedzialny za ofertę programową, zespół redakcyjny i siedzibę stacji.

Michał Winnicki poprzez firmę Michał Winnicki Entertainment oraz spółki zależne MWE Media, MWE Teleport i NTL Radomsko jest nadawcą 9 ogólnopolskich kanałów telewizyjnych: Power TV, Nuta.TV, Adventure HD, Top Kids, Top Kids JR, TVR, TO!TV, Ultra TV 4K i NTL Radomsko.

Działające w Czechach, na Słowacji oraz na Litwie oddziały MWE Networks International są nadawcami międzynarodowych wersji kanałów Power TV, Adventure, Nuta.TV i Top Kids.

Firmy należące do Winnickiego są również operatorami 3 multipleksów naziemnej telewizji cyfrowej w Polsce: MUX L3, MUX L4 oraz eksperymentalnego multipleksu MUX-Szczecin. Michał Winnicki jest zdobywcą nagrody Gazele Biznesu Pulsu Biznesu. Ukończył Ekonomię i Zarządzanie na Uniwersytecie Szczecińskim.

Winnicki w latach 2011-2012 współpracował z ówczesnym kanałem TV Biznes (obecnie Polsat News 2) jako producent zewnętrzny.

Roman Młodkowski rozpoczął swoją karierę dziennikarską w 1992 roku w RMF FM w Krakowie, skąd przeszedł do TV Wisła, późniejszego TVN Południe. Pracował w „Faktach”, prowadził autorski magazyn „Fakty, ludzie, pieniądze TVN”, był współtwórcą TVN24 i twórcą TVN CNBC. Z Grupą TVN rozstał się w 2013 roku. Następnie zarządzał tytułami biznesowymi Grupy Ringier Axel Springer, gdzie odpowiadał za wejście na polski rynek serwisu Business Insider, za rozwój miesięcznika „Forbes” i redakcję Onet Biznes.

Młodkowski otrzymał wiele nagród dziennikarskich za stworzone przez siebie i prowadzone programy, między innymi Kisiela, Fikusa i Grand Press w 2006 roku. Jest wykładowcą Akademii WSB w Dąbrowie Górniczej, gdzie prowadzi autorski kurs poświęcony innowacjom na studiach podyplomowych i MBA. Jest absolwentem Advanced Management Programme IESE Business School i Nauk Politycznych UW.

Dołącz do dyskusji: 20 marca wystartuje Biznes24, kanał Winnickiego i Młodkowskiego. Reklamy ma sprzedawać TVP

13 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Bon
Czekam z niecierpliwością :)))

A nie, zaraz, przecież ja nie mam ani telewizji, a informacje biznesowe są 100 razy szybciej w internecie.
odpowiedź
User
Oglądam tvp
I co chwilę reklamy i pogoda
odpowiedź
User
mike
Sukcesu nie wróżę. Już jest jakiś tam klon TVN24 którego nikt nie ogląda. Ponadto ile osób kogo obchodzi giełda. 2 tys. 10 tys. i tyle.
odpowiedź