H2O Creative promuje nową wódkę Björn od BZK Alco

Agencja strategiczno-kreatywna H2O Creative odpowiada za wsparcie marketingowe nowej wódki Björn, produkowanej przez firmę BZK Alco. To druga po Kazimierzu Wielkim marka tego producenta, dla której pracuje agencja.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
H2O Creative promuje nową wódkę Björn od BZK Alco

H2O Creative w ramach współpracy opracowała strategię i komunikację wódki Björn pod hasłem „Surowa natura - silny charakter” .

Björn to wódka dla mężczyzn ceniących moc jako naturalną cechę dobrego alkoholu. O wysokiej jakości trunku mają stanowić długotrwała destylacja, wysokogatunkowe zboże i źródlana woda . Czysta wódka Björn dostępna jest w dwóch wariantach: czarna butelka - 45 proc., a biała - 40 proc.

- Po raz kolejny szczegółowa analiza i trafne zmapowanie nowych wyróżników marki Björn przez H2O Creative przekonało nas, że oddajemy ją w doświadczone ręce. Björn to marka o ogromnym potencjale, pochodząca rodem ze Skandynawii. Historia wikingów stała się dla nas inspiracją nie tylko do wytworzenia zimnego krystalicznego alkoholu, a butelka dedykowana tej wódce została zaprojektowana tak, by oddać jej nieskazitelną jakość i pochodzenie - komentuje Joanna Wodarska, brand manager marki Björn.

H2O Creative ma szerokie doświadczenia przy pracy dla marek z branży alkoholowej, m.in. Stock Polska (Amundsen, Lubelska czy Saska). Agencja pracuje dla BZK Alco od lata ub.r. W listopadzie realizowała działania związane z rynkowym debiutem marki wódki Kazimierz Wielki.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska