SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

BlaBlaCar z pierwszą kampanią promującą bilety autobusowe (wideo)

Wystartowała pierwsza kampania BlaBlaCar promująca sprzedaż biletów autobusowych. Przygotowała ją agencja BeDigital.

Article

Firma od niedawna oferuje sprzedaż biletów od regularnych przewoźników w Polsce i Europie.

Prowadzone działania reklamowe obejmują Kraków i powiązane z nim destynacje, a celem kampanii jest zachęcenie osób poszukujących tanich przejazdów do zakupu biletu autobusowego na stronie lub w aplikacji BlaBlaCar.

Oferta promowana jest hasłem "-30% na pierwszy bilet autobusowy a reszta to Bla, Bla…"  Aby z niej skorzystać, wystarczy wpisać na stronie kod: KRAKOW.

 

Prowadzone działania obejmują przede wszystkim nośniki reklamy zewnętrznej, statyczne i animowane formaty internetowe, a także SEM oraz materiały BTL. Kreację i zakup mediów powierzono krakowskiej agencji BeDigital.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: BlaBlaCar z pierwszą kampanią promującą bilety autobusowe (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl